خبرگزاری کار ایران

یک داوطلب اصلاح طلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی:

هفتم اسفند را به میدان پیروزی تفکر و اندیشه بر تحجر و انحصار طلبی تبدیل خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۵۶۸

یک داوطلب اصلاح طلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: هفتم اسفند را به میدان پیروزی تفکر و اندیشه بر تحجر و انحصار طلبی تبدیل خواهیم کرد.

 بهزاد مومنی مقدم کاندیدای اصلاح طلب شامگاه دوشنبه در جمع مردم و هواداران خود در شهرستان خرم آباد گفت:نماینده مردم باید براساس عقلانیت و خردجمعی حرکت کند و کسانی که با هوچی‌گری و ادبیات نامبارک و ناموفق با مردم و در مجلس صحبت می کنند، جایگاهی ندارند.

وی اظهار داشت:نماینده واقعی شخصی است که مردم را داخل امور مملکت کند و تصمیمش، برخواسته از رای و اراده ملت باشد.

مومنی مقدم با انتقاد از عملکرد گذشته برخی نمایندگان استان لرستان تصریح کرد: مردم لرستان با عدم مدیریت برخی به حاشیه رانده شده اند و در تصمیم گیری برای سرنوشت خود ناکام مانده اند در حالیکه صاحبان اصلی نظام مستضعفان هستند.

کاندیدای حامی دولت و مورد حمایت شورای اصلاح طلبان لرستان افزود: با توجه به اینکه برجام به فرجام خود رسیده است در شرایط کنونی دولت نیازمند مجلسی همراه و همدل است .

وی پیروزی در برجام را نقطه عطف و گام اول پیشرفت و اعتلای ایران دانست و اظهار داشت:پیروزی در برجام حاصل گفتمان، اندیشه و عقلانیت بود و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در مجلس دهم با برنامه ششم توسعه و تدوین مقررات و هماهنگی میان دولت و نمایندگانی که حامی دولت هستند حل و فصل خواهد شد.

وی افزود: اگر می‌خواهیم  رئیس جمهور توانا وتیم مقتدر و وزیران دانای مملکتمان توسط اصولگریان و بنیاد گرایان مورد هجمه قرار نگیرند، باید در انتخاب نمایندگان اصلح و حامی دولت، کسانی را به مجلس بفرستیم که دلسوز مملکت هستند.

وکیل و حقوقدان برجسته و رئیس کمیسیون حقوق بشر کانون وکلا افزود:وکیل و نماینده ملت باید در مقابل امیال نفسانی خود مقاومت کند تا بتواند اراده ملتش را به کرسی بنشاند.

این کنشگر جوان سیاسی اظهار داشت: کسانی که جوان بودن را ضعف تلقی می کنند بدانند مجلس نیاز به انرژی ، پتانسیل و تلاش شبانه روزی نیاز دارد و مجلس استراحتگاه اشخاص نیست.

 مومنی مقدم با کنایه به دلواپسانی که در امور مملکت دخالت آشکار می کنند،اظهار داشت: من نیز دلواپس هستم اما نه دلواپس هسته‌ای بلکه دلواپس جوانان بیکار، معیشت مردم، آمار طلاق و فرزندان کار و مردمانی که با مشکلات مواجه هستند.

وی مجلس مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی را مجلس برتر و موفق دانست و افزود: استفاده از دانش به روز و حرکت در مسیر عقلانیت و خرد ورزی و توان جوانان را در مجلس دهم و نمایندگان حامی دولت مشاهده خواهیم کرد.

مومنی مقدم تساوی حقوق زن و مرد را اصلی غیر قابل انکار خواند و افزود: بانوان در شرایط سختی به سر می برند و می بایست در مسیر احقاق حقوق زنان و پیشرفت جامعه گام دوم را برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز