خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان

پنج داوطلب انتخابات مجلس دهم در لرستان حوزه انتخابیه خود را جابه‌جا کردند

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان گفت: ۵ داوطلب انتخابات مجلس در استان لرستان حوزه انتخابیه خود را جابه‌جا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد،ناهید پرویزپور در جمع خبرنگاران با اشاره به جابه‌جایی برخی کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه استان لرستان،افزود:‌ دو جابه جایی حوزه انتخابیه داوطلبان مجلس شورای اسلامی از استان تهران به لرستان انجام شده است که یک مورد به حوزه انتخابیه بروجرد و یک مورد نیز به حوزه انتخابیه دورود و ازنا صورت گرفت.

وی اظهار کرد: سید محسن یحیوی که در حوزه انتخابیه تهران برای مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بود به شهرستان بروجرد انتقال یافت.

پرویزپور تصریح کرد: مهدی عبدالوند نیز که  در حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرده بود به حوزه انتخابیه دورود و ازنا انتقال یافت.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان عنوان کرد: یونس امرایی در حوزه انتخابیه شهرستان کوهدشت به حوزه انتخابیه شهرستان خرم‌آباد انتقال یافت.

وی بیان کرد: حجت‌الله سلیمانی از حوزه انتخابیه خرم‌آباد به تهران انتقال یافت و مصطفی توکلی نیز از حوزه انتخابیه شهرستان الیگودرز به تهران منتقل شد. 

پرویز پور یادآور شد: از مجموع 296 داوطلب در این استان 172 نفر تایید صلاحیت مراحل سه گانه را اخذ کردند و در جابه جایی حوزه انتخابیه تعداد این افراد به 173 نفر رسید.

کد خبر : ۳۴۶۷۱۴