خبرگزاری کار ایران

نماینده‌ ولی‌فقیه در لرستان:

انتخابات فرصتی برای افتخارآفرینی کشور است

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۲۴۶

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد انتخابات را فرصتی برای افتخار آفرینی کشور دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی روز دوشنبه به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان لرستان ضمن گرامی‌داشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی، مردمی و یک انقلاب تحول‌آفرین در دنیا بود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه عظمت انقلاب اسلامی ایران به نتیجه و ثمره و دستاوردهای عظیم آن است، اظهار کرد: اولین دستاورد انقلاب اسلامی ایران مطرح شدن اسلام به‌ عنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان بود. با پیروزی انقلاب اسلامی اسلام به‌ عنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان معرفی شد.

وی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و چیزی به نام دین وجود نداشت. دین افیون توده‌ها معرفی می‎شد و جایگاهی در جهان نداشت. حتی مسلمانان نیز در دنیا جایگاهی نداشتند اما با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، دین از حاشیه به متن آمد و امروز در زندگی مردم نقش‌آفرین است.

حجت الاسلام میرعمادی بیان کرد: امروز اسلام در دنیا آن‌چنان عظمت دارد که همه شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان در راستای مقابله با اسلام و ترویج اسلام‌هراسی در جهان است.

وی یاد آوری کرد: دشمن امروز متوجه نقش دین شده است لذا با راه‌اندازی موج عظیم اسلام هراسی درصدد است با دین و اسلام مقابله کند و مانع رواج دین و اسلام در بین مردم شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه دین تامین کننده نیازهای مردم است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای بود که توسط امام خمینی(ره) اتفاق افتاد و این انقلاب زمینه‌ای شد که اسلام به‌ عنوان تنها آیین نجات‌بخش دنیا و بشریت معرفی شود.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه امروز حتی غرب و اروپا نیز به‌ناچار با دین کنار آمده‌اند و وجود صدها مراکز و مؤسسات اسلامی در اروپا و غرب بیان‌گر این مسأله است، گفت: امروز دشمنان اسلام متوجه شده‌اند که وارد شدن اسلام در زندگی مردم یک امر جدی است لذا اسلام‌هراسی را در جهان به راه انداخته‌اند.

وی تبدیل شدن ایران به‌عنوان یک کشور قدرتمند در جهان را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و ادامه داد: امروز شاهدیم ایران اسلامی آن‌چنان قدرتمند شده که پنج کشور قدرتمند دنیا در برابر این کشور زانو می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان دستاورد دیگر انقلاب اسلامی را ارائه الگوی جدید از حکومت و مدیریت دانست و افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حکومت و مدیریت به‌معنای حاکمیت و تسلط بر مردم بود اما انقلاب اسلامی آمد و این را عوض کرد و حکومت را تبدیل به خدمت‌گذاری کرد و ما امروز شاهدیم هر کس بیشتر به مردم خدمت کند، احترام بیشتری دارد.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به اینکه تاثیرپذیری حاکمان و دولتمردان دنیا در امرخدمت‌گذاری نتیجه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امروز شاخص حکومت‌داری دو چیز است؛ جمهوریت و اسلامیت و این ایران اسلامی بود که توانست روش حکومت‌داری را در دنیا عوض کند.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی تبدیل همه چالش‌ها و تهدیدها به فرصت بود. انقلاب اسلامی ایران توانست جنگ را که یک تهدید بود به فرصت تبدیل کند، این انقلاب توانست تحریم را به فرصت تبدیل کند.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه فرصت تبدیل تحریم به این است که به سیاست اقتصاد مقاومتی توجه کنیم، تصریح کرد: در دوران پس از انقلاب در تمام انتخاباتی که در کشور برگزار شده است سربلندی و اقتدار برای نظام به‌دنبال داشته است که امید است در انتخابات پیش‌رو نیز یک انتخابات سالم و باشکوه و سرنوشت‌ساز رقم بخورد.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه باید دید وسیعی نسبت به دنیا و تحولات جهانی داشته باشیم، ادامه داد: حمله استکبار جهانی به افغانستان و عراق بهانه‌ای برای حمله به ایران بود اما خوشبختانه ایران حمله به عراق و افغانستان را تبدیل به فرصت کرد و امروز عراق و افغانستان در خدمت ایران اسلامی هستند.

وی بیان کرد: این دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه حضور با بصیرت مردم، هوشیاری ملت، حضور در صحنه توسط مردم، رهبری بی‌نظیر انقلاب، فداکار ی و ایثار  و استقامت حاصل شده است لذا می‌طلبد اصل بصیرت و وحدت، انسجام مردمی و اصل ولایت و رهبری و اصل استقامت و ایستادگی هیچ‌گاه فراموش نشود.

امام جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه باید انگیزه خدمت را در خود بالا ببریم، گفت: خدمت خالصانه به مردم باید مدنظر همه مسئولان باشد تا این انقلاب که توانست فکر و اندیشه، انسان‌ها و معیارها را تغییر دهد هم‌چنان با عظمت و مقتدر نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز