خبرگزاری کار ایران

بازدید رایگان جامعه ورزش لرستان از قلعه باستانی فلک الافلاک

12 و 22 بهمن ماه امسال بازدید جامعه ورزش از قلعه باستانی فلک الافلاک رایگان شهر خرم آباد رایگان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سیروس حسنوند معاون فرهنگی و امور جوانان لرستان،در جمع خبرنگاران، افزود: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی برای ورزشکاران و جوانان توسط اداره کل ورزش و جوانان لرستان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: در راستای مصوبه کمیته ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان، روزهای 12 و 22 بهمن ماه امسال برای بازدید جامعه ورزش از قلعه باستانی فلک الافلاک رایگان است و این برنامه با هدف ایجاد تنوع و سرگرمی ویژه جوانان و ورزشکاران انجام شد.

سیروس حسنوند بیان کرد: پس از رایزنی با مسئولان میراث فرهنگی استان تصمیم بر این شد که دو روز از این ایام اله مبارک به بازدید رایگان ورزشکاران از قلعه باستانی فلک الافلاک و تماشای برنامه‌های متنوع آن اختصاص یابد.

معاون فرهنگی و امور جوانان لرستان عنوان کرد: در این ایام برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت در رشته های مختلف ورزشی، همایش بزرگ موتورسواران ، مسابقات کوهپیمایی، تیراندازی( با تفنگ بادی)، دارات و ویلچررانی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال را حضور در نماز جمعه و برنامه‌های ستاد اقامه نماز، دیدار با خانواده معزز شهدا، غباروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش جشنواره هنرهای رزمی و پیاده روی عمومی بیان کرد.

کد خبر : ۳۴۲۸۴۷