خبرگزاری کار ایران

هزینه‌های جاری دانشکده علوم قرآنی 200 میلیون تومان است

رئیس دانشکده قرآنی خرم‌آباد هزینه‌های جاری این دانشکده را در طول سال تحصیلی را 200 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در صورت عدم تامین این اعتبار توسط استانداری انحلال دانشکده علوم قرآنی خرم آباد قطعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، حجت الاسلام عشریه روز سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه  فعالیت دانشکده منوط به تامین هزینه‌های جاری توسط استانداری است،افزود: به دنبال جلسه ای که اخیرا در دانشگاه علوم و معارف قرآنی کشور در قم برگزار شد، ادامه فعالیت دانشکده علوم قرآنی خرم آباد منوط به تامین هزینه‌های جاری مورد نیاز این دانشکده توسط استانداری شد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی خرم آباد یادآور شد: در حال رایزنی با استانداری هستیم تا برای تامین هزینه‎های جاری دانشکده علوم قرآنی خرم آباد یک ردیف بودجه سالانه پیش بینی شود.

گفتنی‌ست مجوز فعالیت دانشکده علوم قرآنی لرستان با حمایت مسئولان وقت در سال ۹۰ اخذ شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی سازمان اوقاف مرکز و استان قرار شد ظرف سه سال ساختمان این دانشکده ساخته شود.

متأسفانه مسئولان دانشکده هر وقت برای احداث این ساختمان پیگیری کردند با بهانه‌هایی مواجه شدند یا بودجه این دانشکده تأمین نمی‌شد و یا این‌که بودجه‌های بسیار ناچیزی اختصاص می‌یافت که تأمین‌کننده ۱۰ درصد هزینه‌های آن ساختمان هم نمی‌شد.

زمینی در منطقه کمالوند خرم‌آباد که برای احداث ساختمان دانشکده علوم قرآنی اختصاص‌ یافته حدود هشت هکتار است و  در حال حاضر ساختمان این دانشکده تنها حدود ۱۰ درصد پیشرفت دارد.

تاکنون حدود ۳۰ نفر از این دانشکده فارغ‌التحصیل شده‌اند و به خاطر این‌که این دانشکده مکانی برای تحصیل دانشجویان ندارد برای جذب دانشجو با مشکل مواجه است.

کد خبر : ۳۳۲۰۱۱