خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های لرستان :

کاهش 10.7 درصدی تلفات جاده‌ای در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۳۷۰

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های لرستان گفت: آمار تلفات جاده ای لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰.۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، حسن رحمانی در مراسم آیین بزرگداشت هفته حمل‌ونقل و رانندگان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان، معاون عمرانی استانداری، جمعی از مسئولان استانی و همچنین رانندگان لرستانی در سالن ارشاد اسلامی خرم‌آباد برگزار شد، افزود: طی یک سال گذشته تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مردم انجام داده‌ایم.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های لرستان کاهش تلفات و افزایش ایمنی جاده‌ها را از مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان دانست.

وی با تاکید به کاهش تلفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: با تلاش تمام همکاران در سال گذشته شاهد کاهش هفت درصدی تلفات و همچنین در هشت ماهه سال جاری کاهش 10,7 درصدی تلفات را در سطح جاده‌های استان بوده‌ایم.

وی میانگین تردد جاده‌ای استان را نسبت به میانگین تردد جاده‌ای کشور شش هزار کیلومتر اعلام کرد که این مقدار نسبت به کشوری کم است.

وی همچنین ادامه داد: میانگین تردد جاده ای استان لرستان در بخش کالا نیز یک سوم میانگین کشوری است.

رحمانی رکود اقتصادی و کمبود بار را یکی از عوامل پایین بودن تردد جاده ای لرستان دانست و تصریح کرد: کم تحرکی رانندگان بخش حمل و نقل بار و مسافر در استان نیز دیگر عامل پایین بودن تردد جاده ای در لرستان است و باید به شهرهای بزرگ هم تردد داشته باشند چراکه حمل و نقل سیال است و نباید در مسیر خاص باشد.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های لرستان در پایان از همه رانندگان به خصوص رانندگان حمل بار خواست که تردد خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز