خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان؛

گاز رسانی به ۵۰۶ روستای لرستان به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۶۲

عملیات گازرسانی به ۴۳ روستای استان لرستان در مهرو آبان ماه امسال به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: عملیات گازرسانی به ۴۳ روستای استان لرستان در مهرو آبان ماه امسال به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، حشمت الله شمس خرم‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از عملیات گازرسانی به ۴۳ روستای استان لرستان در مهر و آبان ماه امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۰۶ روستای لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند که از این تعداد طرح گازرسانی به ۸۶ روستا در سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی عنوان داشت: در سال جاری گازرسانی به روستا‌ها اولویت نخست شرکت گاز استان لرستان است و در همین راستا طرح گازرسانی به بیش از ۲۰۰ روستای استان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: گازرسانی به بیش از ۹۰ روستای دیگر استان، مراحل انتخاب پیمانکار، طراحی و مطالعاتی را می‌گذرانند و در آینده گازرسانی به این روستا‌ها اجرایی می‌شود.

وی عنوان کرد: گازرسانی به شهر سپیددشت، علی‌رغم مشکلات اجرایی به سرعت در حال اجرا است و امید است، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

شمس یادآور شد: در صورت مساعد بودن شرایط کاری، شرکت گاز می‌تواند در سال ۱۳۹۳ بیش از ۱۰۰ روستای استان را از نعمت گاز بهره‌مند کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: سال گذشته همه کارکنان با تمام توان در خدمت اهداف شرکت گاز استان بودند و تلاش حداکثری مجموعه شرکت گاز لرستان در این راستا را قابل ذکر و تقدیر می‌دانم.

وی افزود: سال جاری با تلاش و کار دوچندان سعی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری در تحقق بخشیدن به رونق اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از پذیرش بیش از ۴۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی در این استان خبر داد و گفت: تاکنون ۵ هزار کیلومتر شبکه‌گذاری در استان انجام شده و حدود ۱۹۲ هزار انشعاب نیز نصب شده است.

شمس افزود: گازرسانی به ۲۲ شهر و ۵۰۰ روستای استان از ابتدای تاسیس شرکت گاز استان لرستان تاکنون انجام شده است.

وی گفت: هم اکنون بیش از ۹۸ درصد جمعیت شهری و ۴۲ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز