خبرگزاری کار ایران

سپهوند خبر داد:

برپایی جایگاه استقبال از زائران کربلای معلی توسط شهرداری خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۸۶۸

به همت شهرداری خرم آباد و به منظور استقبال از خیل زائران و عزاداران کربلای معلی جایگاه استقبال از این عزیزان در گلدشت شرقی برپا شد.

به همت شهرداری خرم آباد و به منظور استقبال از خیل زائران و عزاداران کربلای معلی، جایگاه استقبال از این عزیزان در گلدشت شرقی برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سیاوش سپهوند، صبح شنبه در جلسه ستاد استقبال از زائران حسینی(ع) با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای استقبال از زائران کربلای معلی در خرم آباد اظهار داشت: مطابق تعیین وظایف صورت گرفته از سوی این ستاد مدیران، مناطق مختلف و سازمان تابعه شهرداری خرم آباد نیز در آماده باش کامل قرار دارند.

سرپرست شهرداری خرم آباد گفت: ایستگاه پذیرایی از زائران حسینی در ورودی بلوار بهارستان خرم آباد برپا می شود.

وی با اشاره به آمادگی سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد برای امداد رسانی در صورت نیاز بیان داشت: همچنین آمبولانس های سازمان آرامستانهای شهر خرم آباد نیز آماده ارائه خدمات هستند.

سرپرست شهرداری خرم آباد از اعزام ۳۰ دستگاه اتوبوس شهری از سوی این نهاد برای جابجایی زائران لرستانی خبر داد و یادآور شد: علاوه بر این تعداد ۱۲ دستگاه اتوبوس نیز به صورت رزرو آماده اعزام به مرز مهران هستند.

سپهوند با اشاره به مشکل سوخت این اتوبوس ها گفت: در این راستا انتظار می رود شرکت پخش فرآورده های نفتی استان لرستان نسبت به اعزام یک دستگاه تانکر سوخت برای همراهی اتوبوس های اعزامی اقدام کند.

وی از آمادگی سازمان پایانه های شهرداری خرم آباد خبر داد و بیان داشت: تاکسی ها و مینی بوس های این سازمان آمادگی اعزام زائران از خرم آباد به استانهای اطراف را دارند.

سرپرست شهرداری خرم آباد از راه اندازی ایستگاه پذیرایی از زائران حسینی خبر داد و بیان داشت: این ایستگاه صلواتی با ارائه خدمات رایگان تا ظهر امروز شنبه در ورودی بلوار بهارستان برپا می شود.

سپهوند به فضاسازی محیطی و تبلیغات مسیر ورودی زائران حسینی به خرم آباد اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا بنرهای اطلاع رسانی از محل پل ماسور تا پل آیت الله کمالوند تا ظهر امروز شنبه نصب خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز