خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان لرستان خبرداد،

لرستان دارای شاخص‌های امنیتی مطلوب کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۱۰

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: لرستان یکی از استان‌های امن و دارای شاخص‌های امنیتی مطلوب کشور است.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: یکی از استان‌های امن و دارای شاخص‌های امنیتی مطلوب کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنااز خرم آباد، محمد قنبری، فرمانده نیروی انتظامی لرستان در جمع اقشار مختلف مردم شهر خرم‌آباد با تأکید بر جلب مشارکت‌های مردمی در تأمین امنیت عمومی و بیان این‌که مردم بستر تعاملات اجتماعی پلیس هستند، گفت: توسعه سرمایه اجتماعی ضرورت اولیه برای ایجاد امنیت و اقتدار یک جامعه است.
قنبری با تأکید بر جلب مشارکت‌های مردمی در تأمین امنیت عمومی، گفت: توسعه سرمایه اجتماعی ضرورت اولیه برای ایجاد امنیت و اقتدار یک جامعه است.
وی اصل تکریم در مطالبات انسانی و روابط را مورد تأکید دین مبین اسلام دانست و بیان کرد: رفتار توأم با احترام با مردم، این حس را به شهروندان می‌دهد که در خود نوعی رضایت احساس کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در بخش دیگری از سخنان خود اقتدار پلیس را زمیه ارتقای احساس امنیت در جامعه بیان کرد و افزود: اساس مشروعیت اقتدار پلیس در نظام اسلامی مبتنی بر پذیرش عام مردم است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اطمینان بخشیدن به مردم، احترام به مال و آبروی مردم، حفظ حریم مردمی از شاخصه‌هایی است که آن را به‌خوبی در پلیس مشاهده می‌کنیم.

وی مردم را بستر تعاملات و روابط اجتماعی و کانون اصلی مفهوم سرمایه اجتماعی پلیس برشمرد و اظهار کرد: سرمایه اجتماعی پلیس باعثهمبستگی ملی توسعه پایدار قانون‌گرایی، افزایش کنترل اجتماعی، احساس امنیت و مسئولیت جامعه می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان تاکید کرد: سرمایه اجتماعی پلیس همچنین باعثتعامل و همکاری بین افراد و نهادهای جامعه، مشروعیت و اقتدار پلیس و عبور از بحران‌ها و کاهش تهدیدات خواهد شد.

وی به وجود امنیت و احساس امنیت مطلوب در سطح استان اشاره و بیان کرد: لرستان یکی از استان‌های امن و دارای شاخص‌های امنیتی مطلوب کشور است.

قنبری در پایان با تأکید بر روابط متقابل بین اقوام مختلف در سطح استان خاطرنشان کرد: با وجود آن‌که این استان لرستان دارای قومیت‌های مختلفی است اما دارای احساس امنیت بالا در بین استان‌های کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز