خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیر کل دادگستری از شرکت پگاه لرستان؛

شرکت پگاه لرستان در تولید صنایع لبنی و دامپروری پیشرفت محسوسی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۴۰۱

مدیر کل دادگستری استان لرستان به همراه تنی چند از مدیران ارشد این اداره و رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد از شرکت شیر پگاه لرستان بازدید کردند.

مدیر کل دادگستری استان لرستان به همراه تنی چند از مدیران ارشد این اداره و رئیس اتاق بازرگانی خرم آبا د از شرکت شیر پگاه لرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، جعفر بدری، رییس کل دادگستری، رازانی دادستان، دلفان، رییس دادگاه انقلاب عمومی، رحیم عزیزی، معاون آموزش و تحقیقات دادگستری، حجت الاسلام والمسلمین علی سبزواری، معاون فرهنگی دادگستری، صارمی، رییس کل دادگستری شهرستان الشتر در استان لرستان و سلاح‌ورزی، رییس اتاق بازرگانی خرم آباد، از شرکت پگاه لرستان بازدید کردند.

بعد از بازدید از خطوط تولید شرکت در جلسه و نشستی باحضور مهندس شهریار یاراحمدی، مدیر عامل، بهمن بهاروند، عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران شرکت مدیر عامل پس از خیر مقدم به مهمانان و معرفی شرکت صنایع شیر ایران و پگاه لرستان و کسب تندیس و لوح «واحد سرآمد صنایع فرآورده‌های شیردر سال ۱۳۹۳ در روز جهانی غذا» مطالبی از قبیل پروژه‌های جدید شرکت پگاه لرستان مانند احداثمجتمع کشت و صنعت، کلنگ زنی کارخانه شیر خشک و احداثخط جدید تولید شیر یک لیتری را عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت شیر پگاه لرستان اظهار کرد: با لطف خداوند و حمایت مسوولین استان و مدیریت دکتر باروتکوب، مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران، در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توانسته‌ایم میزان تولید و فروش و صادرات محصولات را افزایش داده و رسالت منشور راهبردی پگاه که تولید محصولات کیفی و تعهد به مشتریان می‌باشد را به انجام برسانیم.

رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد نیز گفت: ضمن قدر دانی از همکاری‌های واحد قضایی و دادگستری در پیشبرد افزایش اشتغال و ارزش افزوده عنوان نموده بایستی در بحثفروش و بازاردر استان راهکارهایی را جهت افزایش فروش در استان در نظر بگیریم و موضوع صنایع لبنی را باید در حوزه کار قرار دهیم.

مدیر کل دادگستری لرستان، ضمن تشکر از مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت پگاه لرستان اظهار کرد: در سال‌های گذشته بسیاری از مواد لبنی از خارج استان وارد می‌شده است ولی امروز می‌بینیم صنایع لبنی و دامپروری در استان رشد خوبی داشته است و ادارات دولتی مکلف هستند مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید انواع محصولات را از داخل استان تامین نمایند و عنوان کرده امروز، تولید در کشوریک کار جهادی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز