خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبرداد:

منعی برای ورودلرستانی ساکن خارج وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۰۴

استاندار لرستان گفت: هیچ منعی برای ورودلرستانی ساکن در کشورهای خارجی که بدون مشکل سیاسی هستندوجود ندارد.

استاندار لرستان گفت: هیچ منعی برای ورودلرستانی ساکن در کشورهای خارجی که بدون مشکل سیاسی هستندوجود ندارد

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران، افزود: هیچ منعی برای ورود آنها وجود ندارد و بدون مشکل سیاسی هستند.

استاندار لرستان گفت: ۴۵۳۶ نفر لرستانی ساکن در کشورهای خارجی از طریق وزارت امورخارجه به ما معرفی شده‌اند که دبیرخانه درحال برقراری ارتباط با آنها است.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر لرستان هویت و سرزمین آنها است؛ لرستان استانی ثروتمند با نعمت‌های خداداد است، اظهار کرد: اینکه ما چرا تعداد زیادی بیکار داریم شکافی است که باید هرچه سریع‎تر پر شود.

استاندار تصریح کرد: نزدیک به ۲۰۰ نفر از لرستانی‎ها فعالیت اقتصادی دارند که در همایش آتی دبیرخانه منتظر هستیم که مهمان ما باشند و بیایند و آب و خاک خود را ببینند.

بازوند اضافه کرد: یقین داریم افکار عمومی از آنها بسیار استقبال خواهد کرد، در صحبت‌های آنها نیز نسبت به سرمایه‎گذاری تمایل نشان داده اند؛ امیدواریم اگر آمدند و شرایط را دیدند، دنبال سرمایه‌گذاری هم باشند و فرش قرمز ما را پذیرا باشند.

وی گفت: از نظر ما، سرمایه‎گذار مثل زایر خداست و باید به استقبالش رفت، زایر خانه، مثل سرمایه‌گذار پی رضایت خداوند است و مطمئن باشند سرمایه‎گذاری سودآور خواهد بود ما حتما تضمین می‎کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز