خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی؛

سوابق علمی ارزنده دکتر نیلی، مجلس را به رای اعتماد مجاب می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۸۸۱

وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به دور از حواشی سیاسی و دارای سوابق درخشان علمی است و به نظر می‌رسد مشکلی در اخذ رای اعتماد از مجلس نداشته باشد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به دور از حواشی سیاسی و دارای سوابق درخشان علمی است و به نظر می‌رسد مشکلی در اخذ رای اعتماد از مجلس نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، «عباس قائد رحمت» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا افزود: آقای محمود نیلی احمدآبادی دارای تجربه و سوابق علمی درخشانی است و مشکل خاصی در رای اعتماد به وی در مجلس وجود ندارد و پیش بینی می‌شود رای خوبی از مجلس بگیرند.

نماینده دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به دور از حواشی سیاسی و دارای سوابق درخشان علمی است و به نظر می‌رسد مشکلی در اخذ رای اعتماد از مجلس نداشته باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نمایندگان باید با عنایت به اهمیت وزارت علوم و اینکه از آغاز تحصیلی مدتی سپری شده است، سریع‌تر در این باره تصمیم گیری کنند.

در پی استیضاح رضا فرجی دانا، نخستین وزیر علوم دولت یازدهم، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری، ۳۰ مهرماه، محمود نیلی احمدآبادی را برای تصدی وزارت علوم به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

وی همچنین درباره اعلام نتایج پرونده بورسیه‌ها و واکنش برخی از نمایندگان به گزارش این وزارتخانه اظهار داشت: مردم از نمایندگان خود انتظار واکنش مثبت به این گزارش را دارند و نباید فراموش کنیم که مردم رای داده‌اند تا نظام تقویت و موارد مخل و ضربه زننده به امنیت رفع شود.

عباس قائد رحمت با تاکید بر لزوم شفاف سازی در تمام مسایل کشور خاطرنشان کرد: البته نباید با شتابزدگی در بررسی مسایل آبروی افراد مورد هجمه قرار گیرد و رویکرد منصفانه را رعایت کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره اظهارات دیروز «علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان روز گذشته آقای لاریجانی از سر دلسوزی و خیر خواهی است و اظهارات امروز ایشان به معنای مخالفت با دولت نبود بلکه گوشزد کردن مسائلی بود که ممکن است زمینه ساز بروز اختلاف بین قوا شود و البته هر دو قوه باید مراقب باشند تا فضای تعاملی بین دوقوه کماکان تداوم داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز