خبرگزاری کار ایران

‌تساوی خیبر خرم آباد و صعنت ساری در جدال پنالتی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۶۱۳

تیم خیبر خرم آباد در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه تختی خرم آباد در برابر تیم مدعی و قدرتمند صعنت ساری به تساوی یک بر یک دست یافت.

تیم خیبر خرم آباد در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال ایران در ورزشگاه تختی خرم آباد، در برابر تیم مدعی و قدرتمند صعنت ساری به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این دیدار تیم خیبر خرم آباد با توجه با دو پیروزی گذشته برای پیروزی گام به میدان گذاشت.

در این بازی ابتدا تیم صنعت ساری در دقیقه سوم بازی از روی نقطه پنالتی توسط مهدی فولادی به گل دست یافت.

در ادامه بازی تیم خیبر، حملات فراوانی را بر روی دروازه حریف تدارک دید و سرانجام در دقیقه ۴۲، مدافعان صعنت ساری با خطا یاسر درویشی را در محوطه جریمه سرنگون کردند تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و علی صدار با یک ضربه دیدنی دروازه حریف را باز کرد.

در نیمه دوم دو تیم یک بازی فیزیکی و درگیرانه را به نمایش گذاشته و دو تیم موقعیت‌های طلایی برای گلزنی بر روی دروازه هم خلق کردند. ولی بازی در ‌‌نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید وتیم خیبر خرم اباد با هفت امتیاز در مکان دوم گروه اول لیگ دسته دوم جای گرفت.

قضاوت بازی بر عهده حسن زمانی، محمد بوالحسنی و محمد‌پور زلقی از قم ببود و داور این دیدار به ۵ بازیکن از دو تیم کارت زرد نشان داد.

اسامی تیم خیبر خرم آباد: صادق نادر‌پور، فرزاد بهاری، مسعود ستاری، مسلم پروانه‌پور، محمد فاضلی، مهدی عبدی(اسماعیل رشنو۸۵)، حسین جودکی(مسعود حسنوند۷۷)، یاسر درویشی(شهاب دارایی ۸۵)، علی صدرا، سجاد خسروی سرمربی سعید سپهوند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز