خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر لرستان:

جستجو برای یافتن معلم لرستانی غرق شده ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۴۱۵

با اقدامات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان لرستان سه نفر از سرنشینان خودرو پژو که دانش آموزان بین ۱۴تا۱۷سال داشتند ازآب بیرون کشیده شدند ولی جسد معلم غرق شده هنوز پیدا نشده است.

مدیرعامل هلال احمر لرستان گفت: با اقدامات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان لرستان، سه نفر از سرنشینان خودرو پژو که دانش آموزان بین ۱۴تا۱۷سال داشتند ازآب بیرون کشیده شدند ولی جسد معلم غرق شده هنوز پیدا نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حسین رضا مرادی در جمع خبرنگاران خرم آباد اظهار کرد: تاکنون با اقدامات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان لرستان سه نفر از سرنشینان خودرو پژو که دانش آموزان بین ۱۴تا۱۷سال داشتند از آب بیرون کشیده شدند ولی جسد معلم غرق شده هنوز پیدا نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: با اقدامات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان لرستان سه نفر از سرنشینان خودرو پژو که دانش آموزان بین ۱۴تا۱۷سال داشتند از آب بیرون کشیده شدند ولی جسد معلم غرق شده هنوز پیدا نشده است.

وی افزود: دراین عملیات پنج اکیپ امدادی متشکل از ۲۰نفر از امدادگران امداد و نجات جاده‌ای با استفاده از دستگاه ست هیدرولیک که کاربرد این دستگاه نجات مصدومین جاده‌ای جهت‌‌ رها سازی حادثه دیدگان از داخل خودروهای آسیب دیده است مشغول به جستجو هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: در این عملیات جستجو و نجات، امدادگران در ظرف ۲۴ ساعت موفق به بیرون کشیدن سه نفر از اجساد مفقودین این حادثه شدند و از این حادثه با پوشش امداد ونجات تیم هوایی با یک دستگاه بالگرد انجام شد.

مرادی عنوان کرد: تا پیدا شدن اجساد این حادثه عملیات جستجو ادامه پیدا می‌کند و تمام امکانات برای پیدا شدن معلم مفقود شده بسیج شده است.

وی تصریح کرد: دیروز در جاده پلدختر - شوراب، یک دستگاه پژو و یک دستگاه پراید در سیلاب دچار حادثه شدند که با مطلع شدن از این حادثه عملیات نجات در سیلاب در ساعت یازده و ۴۵ دقیقه توسط امداگران جمعیت هلال احمر آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز