خبرگزاری کار ایران

نایب قهرمان دوچرخه سواری بازی‌های آسیایی؛

قهرمانان لرستانی باید به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۳۶

لرستان مهد استعداد و پرورش قهرمانان شایسته است و باید قهرمانان و مدال آوران لرستانی به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند.

معظمی گودرزی بیان داشت: لرستان مهد استعداد و پرورش قهرمانان شایسته است و باید قهرمانان و مدال آوران لرستانی به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، آروین معظمی گودرزی در جلسه بررسی برنامه‌های هفته تربیت بدنی در اداره ورزش و جوانان بروجردگفت: بیش از ۱۰۰ مدال در سطوح مختلف مسابقات کسب کرده‌ام.

این تعداد از مدال‌ها را در سطح‌های مختلف مسابقات داخلی و خارجی کسب کرده‌ام.

وی ادامه داد: لرستان مهد استعداد و پرورش قهرمانان شایسته است وباید قهرمانان و مدال آوران لرستانی به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند.

وی ادامه داد: از سال ۸۶ دوچرخه سواری را آغاز کرده و مدت هشت سال است که عضو تیم ملی کشور هستم.

قهرمان دوچرخه سواری بازی‌های آسیایی تصریح کرد: همواره در مسابقات مختلف شرکت داشته و توانسته‌ام مقامات خوبی را کسب کنم.

معظمی گودرزی بیان داشت: یکی از انگیزه‌های بنده برای کسب موفقیت در آن عرصه حس وطن دوستی و افتخار آفرینی برای کشور عزیزم ایران بود.

وی تاکید کرد: برای کسب این مدال، زحمات بسیاری کشیده و با جدیت تمام برای برافراشتن پرچم پر افتخار کشورمان در میادین بین‌المللی تلاش می‌کنم.

قهرمان دوچرخه سواری بازی‌های آسیایی اظهار کرد: از اینکه توانستم با کسب این مدال دل همشهریان بروجردی عزیز خود را شاد کنم، خدا را شاکرم.

آروین معظمی گودرزی خاطر نشان کرد: مسئولان استان و شهرستان به این رشته ورزشی بیشتر اهمیت داده تا در سال‌های آینده نیز در این رشته افتخار آفرینی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز