خبرگزاری کار ایران

هافبک لرستانی نفت تهران؛

با پیروزی بر استقلال به جمع مدعیان اضافه می‌شویم / فروزان با گل دقیقه اول، غافلگیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۰۰

این پیروزی را به همه مربیان لرستانی‌ام به خصوص روح بزرگ ناصر میرزایی اسطوره فوتبال لرستان تقدیم می‌کنم و امیدوارم با تداوم پیروزی به صدر جدول نزدیک شویم.

هافبک لرستانی نفت تهران گفت: این پیروزی را به همه مربیان لرستانی‌ام به خصوص روح بزرگ ناصر میرزایی، اسطوره فوتبال لرستان تقدیم می‌کنم و امیدوارم با تداوم پیروزی به صدر جدول نزدیک شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، تیم نفت تهران با درخشش خیره کننده دو بازیکن لرستانی خود در درون دروازه و خط هافبک توانست استقلال تهران را با دو گل شکست دهد.

وحید میری، هافبک با اخلاق و تکنیکی خرم آبادی تیم نفت، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا گفت: این پیروزی را به همه مربیان لرستانی‌ام به خصوص روح بزرگ ناصر میرزایی اسطوره فوتبال لرستان تقدیم می‌کنم وامیدوارم با تداوم پیروزی به صدر جدول نزدیک شویم.

وحید امیری پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل استقلال گفت: شایستگی برد را داشتیم و فوتبال خوبی هم به نمایش گذاشتیم.
البته در این پیروزی نباید از درخشش خیره کننده علیرضا بیرانوند دروازبان لرستانی هم به سادگی گذاشت و علیرضا با مهار چند توپ خطرناک در این پیروزی نقش مهمی را ایفا کرد.

وی در مورد گل سریعی که زد، گفت: یک موقعیت نصیبم شد و همان‌جا به دلم افتاد که ضربه بزنم و طوری زدم که دروازه‌بان استقلال غافلگیر شد. این خواست خدا بود و قسمت بود که در آن لحظه توپ وارد دروازه‌ شود. تیم ما هم شرایط سختی داشت و به این برد نیاز داشتیم.

مهاجم نفت در مورد اینکه چگونه این گل را زد، گفت: فکر می‌کنم آقای بیک‌زاده به اشتباه پاس داد و توپ به من رسید و صادقی را دریبل کردم و گل زدم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز