خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی:

خدمات و فعالیت‎های آموزش و پرورش لرستان ملموس وقابل لمس است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۷۲۷

خدمات و فعالیت‎های آموزش و پرورش در مقایسه با سایر دستگاه‎های تولیدی و اقتصادی اگرچه دیر بازده‎تر است ولی نتایج و ثمرات آن در جامعه کاملاً ملموس و مشهود است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی: خدمات و فعالیت‎های آموزش و پرورش در مقایسه با سایر دستگاه‎های تولیدی و اقتصادی اگرچه دیر بازده‎تر است ولی نتایج و ثمرات آن در جامعه کاملاً ملموس و مشهود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت‎الله سوری در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان، افزود: رمز بقای کشور و شالوده توسعه و پیشرفت هر جامعه در آموزش و پرورش سالم، پویا و توانمند آن نهفته است.

وی با اشاره به کارهای ارزنده صورت گرفته در آموزش و پرورش پس از انقلاب، اظهارکرد: روند حرکت آموزش و پرورش در سطح کشور خوب بوده و نیاز است که این روند ادامه پیدا کند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس با جدیت به دنبال ارتقاء شان و جایگاه معلمان، بهبود معیشت و افزایش اعتبارات آموزش و پرورش است و از تمام ظرفیت‎های قانونی برای حصول این مهم استفاده می‎کند.

سوری با اشاره به توفیقات کسب شده در آموزش و پرورش، اضافه کرد: این توفیقات نشان از پیشتاز بودن دستگاه تعلیم و تربیت در مقایسه با سایر دستگاه‎های استان دارد.

وی گفت: خدمات و فعالیت‎های آموزش و پرورش در مقایسه با سایر دستگاه‎های تولیدی و اقتصادی اگرچه دیر بازده‎تر است ولی نتایج و ثمرات آن در جامعه کاملاً ملموس و مشهود است.

نماینده مردم سلسله و دلفان آموزش و پرورش را گسترده‎ترین دستگاه کشور برشمرد و افزود: حرکت آرام و منطقی آموزش و پرورش لرستان قابل تحسین و تقدیر است و جا دارد با تداوم این حرکت معقول و منطقی زمینه رشد و بالندگی آموزش و پرورش بیش از پیش فراهم شود.

سوری اظهار کرد: آموزش و پرورش باید به دور از حاشیه در راستای ارتقای علم و فرهنگ گام بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز