خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان؛

به طرح‌های اقتصادی و گردشگری لرستان تسهیلات کم بهره پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۱۰

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره با شرایط ویژه از محل صندوق توسعه ملی به طرح های اقتصادی و گردشگری استان خبر داد.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره با شرایط ویژه از محل صندوق توسعه ملی به طرح‌های اقتصادی و گردشگری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عبد الرضا مهاجری نژاد در جمع خبرنگاران افزود: این اعتبارات از محل منابع صندوق توسعه ملی به طرح‌های اقتصادی و گردشگری در مناطق کمتر توسعه یافته از جمله استان لرستان پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: این تسهیلات شامل سرمایه گذاری در طرح‌های بخش احداثو تامین تجهیزات هتل‌ها، مراکز اقامتی، تفریحی و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی بین راهی و همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل موسسات گردشگری می‌شود.

مهاجری‌نژاد گفت: طبق مصوبه صندوق توسعه ملی، سهم آورده متقاضی در هر طرح حداقل۲۰ درصد و مابقی از محل صندوق توسعه ملی در قالب تسهیلات تامین و پرداخت می‌شود.

وی گفت: نرخ سود تسهیلات اعطایی به اشخاص حقیقی و حقوقی برای طرح‌های گردشگری در راستای اجرای این طرح، ۱۶ درصد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز