خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استانداری لرستان؛

مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۶۰

امیدواریم مدیران ادارات استان لرستان در فرصت باقی مانده تا انعقاد موافقت‌نامه‌ها تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی به کار بگیرند تا شاهد افزایش اعتبارات و پیشرفت و توسعه استان باشیم.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان: امیدواریم مدیران ادارات استان لرستان در فرصت باقی مانده تا انعقاد موافقت نامه‌ها تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی به کار بگیرند تا شاهد افزایش اعتبارات و پیشرفت و توسعه استان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مجید کیانپور در جلسه اعتبارات ملی استان لرستان در خرم آباد اظهار کرد: در تقسیم اعتبارات و بودجه کشور ۹۰ درصد از اعتبارات عمرانی کل کشور به صورت اعتبارات ملی توزیع شده است که تلاش و فعالیت مدیران استانی را می‌طلبد که برای جذب این اعتبارات ‌‌نهایت سعی و قدرت خود را به کار بگیرند.
وی افزود: توافق نامه‌ها برای تقسیم اعتبارات ملی تاکنون امضا نشده است و تا حدود ۲ هفته دیگر برای این کار فرصت باقی مانده است لذا مدیران استانی باید تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند که تا پیش از امضای این توافق نامه‌ها از سوی معاونت راهبردی وزارت خانه‌ها سهم خوبی را از اعتبارات عمرانی کشور دریافت کنند.
کیانپور تصریح کرد: باید سهم استان لرستان را از نظر اعتبارات ملی در همه زمینه‌ها بر اساس شاخص‌های موجود در این استان مشخص و شناسایی کرد.
معاون استاندار لرستان بیان کرد: با توجه به شرایط و وضعیت لرستان باید ۱۰ درصد کار را تعریف کنیم و ۹۰ درصد این کار‌ها را پیگیری کنیم و به نتیجه برسانیم نه اینکه کارهای بسیار زیادی را بدون پیگیری و بی‌هدف تعریف کنیم و تا مرحله اجرا پیش ببریم و بعد آن‌ها را‌‌ رها کنیم.
وی اظهار کرد: یکی از بهترین راه‌ها برای برای پیگیری جذب اعتبارات و اجرای طرح‌های عمرانی در استان لرستان تفویض اختیارات به معاونت‌ها و زیرمجموعه‌های دستگاه هاست که با پیگیری مجدانه و مستمر خود می‌توانند در این زمینه موفقیت‌های بسیار زیادی را کسب کنند.
کیانپور عنوان کرد: امیدواریم مدیران ادارات استان لرستان در فرصت باقی مانده تا انعقاد موافقت نامه‌ها تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی به کار بگیرند تا شاهد افزایش اعتبارات و پیشرفت و توسعه استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز