خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان؛

۳۸۴آموزشگاه‌لرستان در طرح هجرت ۳ بهسازی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۲۷۵

تعداد ۳۸۴ آموزشگاه در لرستان در قالب طرح هجرت ۳ توسط دانش آموزان لرستانی تعمیر و بهسازی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تعداد ۳۸۴ آموزشگاه در لرستان در قالب طرح هجرت ۳ توسط دانش آموزان لرستانی تعمیر و بهسازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، گودرز کریمی‌فر، امروز در ستاد استانی طرح هجرت ۳ در خرم آباد اظهار کرد: با آغاز طرح هجرت ۳ در آموزش و پرورش لرستان تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز لرستانی برای بهسازی و تعمیر ۳۸۴ آموزشگاه ساماندهی می‌شوند.
وی برنامه ریزی دقیق و منسجم را مهم‌ترین رکن برای پیشبرد مطلوب طرح هجرت ۳ دانست و با اشاره به اهمیت این طرح افزود: ترویج و تعمیق فرهنگ کار در بین نسل جوان و نوجوان جامعه، تقویت روحیه همکاری و مدیریت جهادی، آشنایی بیشتر دانش آموزان با کار و زندگی اجتماعی و بالا بردن ضریب اعتماد به نفس آنان از اهداف اجرای طرح هجرت ۳ در لرستان است.
وی با تاکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: رسالت خطیر آموزش و پرروش، رشد و شکوفایی استعدادهای فطری و فراهم آوردن زمینه تربیت‌ پذیری دانش‌آموزان است که اجرای طرح هجرت یکی از راهکارهای رسیدن به این هدف مهم است.
کریمی فر از آمادگی آموزش و پرورش برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها به منظور اجرای مطلوب طرح هجرت ۳ خبر داد و خاطرنشان کرد: باید با استفاده از توان دانش آموزان مستعد و خلاق و کیفیت بخشی این طرح، نقاط قوت اجرای طرح هجرت ۳ در سال گذشته را تقویت کنیم و نقاط ضعف آن را از بین ببریم.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: در اجرای طرح هجرت ۳ سازمان نوسازی مدارس استان با همکاری آموزش و پرورش اقدام به فعالیت می‌کند به طوری که تأمین و تجهیز وسایل مورد نیاز برای فعالیت دانش آموزان توسط سازمان نوسازی مدارس انجام می‌شود.
وی افزود: کار اجرائی طرح هجرت ۳ از روز ۱۱ مراد به طور رسمی آغاز می‌شود و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز