خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنا، در مجلس از رئیس جمهور خواستارشد؛

تعویض برخی مدیران ضعیف دولت قبل در لرستان عملی شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۱۹

متاسفانه هنوز برخی مدیران ضعیف دولت قبل کارشکنی می‌کنند و همین امر موجب نارضایتی مردم شده لذا چرا شایسته سالاری که به مردم وعده داده بودید اجرایی نمی‌شود؟

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس در تذکر شفاهی از رئیس جمهور درخواست کرد تا وعده های خود را مبنی بر اتمام پروژه‌های استان لرستان را عملیاتی کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، عباس قائید رحمت, در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: از حضور شما و هیات دولت در سفر به استان لرستان تشکر دارم اما باید به این نکته اشاره کنم که در این سفر مصوباتی صورت گرفت که لازم است به آن رسیدگی شود.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تخصیص خوراک انرژی، ‌افزایش تخصیص آب، تکمیل پروژه های نیمه تمام، ‌ایجاد خط اعتباری حمایت از تولید از جمله مصوباتی بود که با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری استان لرستان لازم است به آن توجه شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکراتی به وزرای صنعت، معدن و تجارت، ‌دادگستری، ‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، نیرو و فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: چرا فولاد ازنا تعیین تکلیف نمی شود؟ چرا بال انداز درود به بهره برداری نمی‌رسد، ‌چرا صنایع غذایی و آب معدنی تعیین تکلیف نمی شود و رسما به مزایده گذاشته نمی‌شود.

وی ادامه داد: چرا کارخانه کفش غزال درود با حدود بیش از یک دهه، همچنان تعطیل است و وزارت راه چاره اندیشی نمی‌کند. علت تعلل وزارت راه و شهرسازی در آغاز عملیات اجرایی ساخت کنارگذر درود و تکمیل محور ازنا شازند با توجه به حادثه خیز بودن این جاده چیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: علت بی توجهی وزارت فرهنگ در تکمیل فرهنگسراها و سالن های آمفی تئاتر درود و ازنا چیست؟ چرا وزارت نیرو مشکل آب شرب محور روستایی درود و ازنا را حل نمی‌کند؟

این نماینده مردم در مجلس نهم خطاب به رئیس جمهور گفت: متاسفانه هنوز برخی مدیران ضعیف دولت قبل کارشکنی می‌کنند و همین امر موجب نارضایتی مردم شده لذا چرا شایسته سالاری که به مردم وعده داده بودید اجرایی نمی‌شود؟

قائید رحمت گفت: با وجود مثبت بودن جلسات دولت و مجلس اما این جلسات نتیجه و خروجی خوبی ندارد لذا باید علاوه بر روسای کمیسیون‌ها نمایندگان نیز فرصت بیان دغدغه خود را داشته باشند.
عباس قائیدرحمت درخصوص وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان‎های دورود و ازنا، اظهار کرد: بیمارستان‎های این دو شهرستان با کمبود تجهیزات مواجه است و تعداد تخت‎ها در این شهرستان‎ها نسبت به سایر استان‎ها کم است.

وی با بیان اینکه در این دو شهرستان تعداد پزشکان متخصص و فوق تخصص به اندازه کافی وجود ندارد، اضافه کرد: البته سال گذشته چندین پزشک متخصص و فوق تخصص برای استان جذب شد که باز هم با کمبود مواجه‎ایم و نیاز است به منظور ماندگاری آنها در مناطق محروم نظام پرداخت تغییر و درآمدها را افزایش دهیم.

قائیدرحمت تصریح کرد: به منظور حل مشکل کمبود پزشکان متخصص و فوق تخصص در لرستان نیاز است علوم پزشکی استان تربیت نیروی انسانی را به عنوان یک راهکار بلندمدت در اولویت قرار دهد و مسئولین امر در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ظرفیت مناطق محروم را در تربیت نیروی انسانی با شرط تعهد خدمت در مناطق محروم افزایش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز