خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه لرستان؛

۷۶ نقطه حادثه خیز در لرستان شناسایی و آشکارسازی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۲۱

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در سه ماهه امسال، مجروحان ناشی از تصادفات جاده‌ای ۱۴.۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته، گفت: تاکنون ۷۶ نقطه حادثه خیز در استان شناسایی و آشکارسازی شده است.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در سه ماهه امسال، مجروحان ناشی از تصادفات جاده‌ای ۱۴.۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته گفت: تاکنون ۷۶ نقطه حادثه خیز در استان شناسایی و آشکارسازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ سید محمود رضا حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی افزود: همچنین در این مدت مجموع تصادفات رخ داده نیز ۹.۶درصد کاهش نشان می‌دهد.
رییس پلیس راه لرستان گفت: میزان تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در محورهای ارتباطی استان طی سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳.۳درصد کاهش یافته است.

وی ایجاد چهار خطه‌ها، ارتقا عملکرد نیروهای اورژانش و هلال احمر و پیگیری و حمایت مدیریت ارشد استان در راستای بررسی مسایل و مشکلات ترافیکی را از جمله عوامل کاهش تصادفات در لرستان برشمرد.

وی ادامه داد: لرستان در راستای تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در سال ۹۱ رتبه ششم، در سال ۹۲ رتبه چهارم و در مجموع تصادفات برون و درون شهری رتبه ۱۲ کشوری را کسب کرده است.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در سه ماهه امسال مجروحان ناشی از تصادفات جاده‌ای ۱۴.۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته گفت: تاکنون ۷۶ نقطه حادثه خیز در استان شناسایی و آشکارسازی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز پرحادثه‌ترین محورهای ارتباطی استان محور خرم آباد - دورود و خرم آباد - نورآباد و پرتردد‌ترین مسیر نیز محور‌های خرم آباد - بروجرد و بروجرد - اراک است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز