خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی لرستان

زمین‌خوار ۳ میلیاردی در لرستان زمین‌گیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۲۲

فردی که با اقدامات سودجویانه با معرفی چندین شهود ساختگی و قولنامه جعلی، قطعه زمینی را به مساحت ۵۰۰ مترمربع به ارزش ۳ میلیارد ریال از شهروندی کلاه‌برداری کرده بود، توسط پلیس آگاهی لرستان دستگیر شد.

فردی که با اقدامات سودجویانه با معرفی چندین شهود ساختگی و قولنامه جعلی قطعه زمینی را به مساحت ۵۰۰ مترمربع به ارزش ۳ میلیارد ریال از شهروندی کلاه‌برداری کرده بود، توسط پلیس آگاهی لرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی لرستان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع شکایت یک شهروند به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاه‌برداری یک قطعه زمین با اسناد جعلی‌، پی‌گیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ خدامراد کبکی افزود: شاکی در تحقیقات خود به ماموران گفت که فردی با معرفی چندین شهود و تنظیم قولنامه و جعل امضاء وی‌، یک قطعه زمین به مساحت ۵۰۰ مترمربع به ارزش ۳ میلیارد ریال خریداری و آن را به دیگری فروخته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد‌: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال انجام کلاه‌برداری‌های دیگر از سوی متهم به همین شیوه‌، گروهی از ماموران پلیس آگاهی پس از به دست آمدن مشخصات کلاه‌بردار با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراجعه به سوابق محل اختفای وی در شهرستان خرم‌آباد مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیرو انتظامی استان اظهار داشت‌: در تحقیقات تکمیلی از شاکی و بازجویی از متهم دستگیر شده مشخص شد که متهم با جلب اعتماد خریداران زمین‌های مسکونی را فروخته و در قبال فروش آن‌ها، از هر خریدار مبالغ هنگفتی دریافت کرده است.

کبکی با بیان این که از این متهم تا کنون مبلغ ۳ میلیارد ریال کلاه‌برداری کشف شده است‌، خاطر‌نشان کرد‌: این کلاه‌بردار با قرار صادره روانه زندان شد‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز