خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اطلاعات استان لرستان:

نقش وزارت اطلاعات در زمینه حفاظت از دستاوردهای ارزشمند نظام بسیار مهم و برجسته است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۹۳

نقش وزارت اطلاعات در زمینه حفاظت و صیانت از دستاوردهای ارزشمند نظام به ویژه در زمینه فعالیت های علمی کشور، بسیار مهم و برجسته است.

مدیرکل اطلاعات استان لرستان با اشاره به موفقیت های بزرگ اطلاعات استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر، افزود: شناسایی و انهدام چندین باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در سه سال اخیر از جمله اقدامات بزرگ و قابل توجه این مجموعه استان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، باقرزاده در نشست خبری گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، افزود: وزارت اطلاعات در جریان اجرای وظایف و ماموریت های محوله خود را مقید به شرع مقدس و قانون می داند و سربازان گمنام امام زمان(عج) با اعتماد و اعتقاد راسخ به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و مردم، مقابله با دشمنان انقلاب و نظام را جنگ با دشمنان اسلام می دانند.

وی اظهار کرد: مهم ترین شاخصه و ویژگی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، ولایتمداری و مردم داری است و همین امر موجب تمایز این مجموعه از تمامی سرویس های اطلاعاتی دنیا شده است.

باقرزاده با تاکید بر استقلال و فراجناحی بودن وزارت اطلاعات، تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره خود را در برابر نظام و مردم مسوول می دانند و ضمن تلاش برای برقراری ارتباط و تعامل منطقی با نخبگان در حوزه های مختلف، همواره موجب عزت، اقتدار، امنیت و افتخار این نظام الهی شده است.

وی گفت: حضور مقتدرانه و افتخارآفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف منطقه ای و جهانی برغم تمامی ترفندها و توطئه های استکبار جهانی، نمونه ای از اقتدار اطلاعاتی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی است.

به گفته وی، امروز اقتدار و توانمندی بالای ایران اسلامی در حوزه فعالیت ها و عملیات های اطلاعاتی و امنیتی به دنیا ثابت شده که از آن جمله می توان به دستگیری ریگی اشاره کرد که سرویس های اطلاعاتی دنیا هنوز هم از اقدام به موقع و پیچیده وزارت اطلاعات مات و مبهوت هستند.

باقرزاده با بیان اینکه مردم سالاری دینی نکته برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان یک سرویس اطلاعاتی بی مانند در جهان، نقش ممتاز و برجسته ای در راستای صیانت از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی داشته است.

به گفته وی، پاسداری از حقوق مردم، صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام و دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور و همچنین حراست از اسلامیت و جمهوریت نظام از جمله اهداف مشخص و بارز سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه مجاهدت های خاموش خود برای اقتدار بیشتر و عزت بخشی به این کشور و نظام است.

مدیرکل اطلاعات استان لرستان همچنین با اشاره به نقش محوری وزارت اطلاعات در زمینه موفقیت های چشمگیر علمی کشور، افزود: نقش وزارت اطلاعات در زمینه حفاظت و صیانت از دستاوردهای ارزشمند نظام به ویژه در زمینه فعالیت های علمی کشور، بسیار مهم و برجسته است.

باقرزاده تصریح کرد: اقدامات موثر این وزارتخانه در حقیقت موجب مختل شدن سازمان ترور دانشمندان و متخصصان علمی و هسته ای کشور شد، چراکه دشمنان این کشور و ملت قصد داشتند برنامه ترور دانشمندان

هسته ای کشور را تا زمان برگزاری انتخابات ۲۴ خرداد با هدف ضربه زدن به نظام ادامه دهند.

وی گفت: اما حضور به موقع، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی گسترده و پیچیده سربازان گمنام امام زمان(عج) موجب شد ضمن شناسایی و دستگیری عوامل سازمان یافته این ترورها، روند آن را نیز ماهها قبل از انتخابات متوقف کند.

مدیرکل اطلاعات استان لرستان با تاکید بر اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) بازیگران اصلی صحنه امنیت و آرامش کشور هستند، گفت: مجموعه وزارت اطلاعات براساس اعتقاد راسخی که به نظام مردم سالار دینی جمهوری اسلامی ایران دارند، همواره خود را پاسخگویی مردم می داند.

وی تاکید کرد: عملکرد موفق و موثر سربازان گمنام امام زمان(عج) در سطح کشور به گونه ای بوده که امروز نقش برجسته و مهمی را در حوزه های سیاسی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در راستای رشد و اعتلای ایران اسلامی و رفاه و آسایش بیش از پیش مردم برعهده دارند.

باقرزاده با اشاره به دشمنی های گسترده استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: همواره یکی از عوامل بروز جنگ نظامی در جهان، شکست در عرصه اطلاعاتی و امنیتی است و به همین دلیل پیروزی های چشمگیر وزارت اطلاعات در عرصه رقابت های اطلاعاتی با دشمنان انقلاب از جمله دستگیری عبدالمالک ریگی که موجب شکست سنگین دشمنان در عرصه مقابله با ایران اسلامی شد، اقتدار و عظمت نظام را در عرصه های اطلاعاتی و امنیتی به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان اینکه مجاهدت های خاموش بهترین و زیباترین مصداق در فرهنگ انتظار است، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره و بدون کمترین چشمداشت و توقعی برای عزت و عظمت نظام و تامین آرامش و امنیت مردم تلاش و مجاهدت می کنند.

مدیرکل اطلاعات استان لرستان همچنین با اشاره به موفقیت های بزرگ اطلاعات استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر، افزود: شناسایی و انهدام چندین باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف و ضبط بیش از پنج تن انواع مواد مخدر در سه سال اخیر از جمله اقدامات بزرگ و قابل توجه این مجموعه در راستای مبارزه با این پدیده خانمانسوز در سطح استان بوده است.

وی همچنین به اقدامات اطلاعات استان در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: بروز مفاسد اقتصادی در دو قالب ساختاری و رفتاری است که باید برای ریشه کنی این معضل، با این دو موضوع به صورت ریشه ای و کارشناسی برخورد شود.

باقرزاده به برخورد قاطع و موثر اطلاعات استان با مفاسد اقتصادی از جمله پرونده اختلاس صندوق مهر امام رضا(ع)، پست بانک، شرکت برق و نهاده های دامی استان اشاره کرد و گفت: دراین موارد سربازان گمنام امام زمان(عج) به منظور صیانت از حقوق مردم و بیت المال، به صورت دقیق و مشخص وارد میدان شده و ضمن شناسایی ابعاد موضوع، موفق به شناسایی و دستگیری عوامل این اختلاس و تامین حقوق ملت و بیت المال شدند.

وی تاکید کرد: دراین زمینه وزارت اطلاعات مقید به اجرای دقیق قانون است و برهمین اساس در زمینه برخورد با مفاسد اقتصادی اصل را بر پیشگیری، صیانت و برخورد قاطع و قانونی می داند.

مدیرکل اطلاعات استان لرستان همچنین در زمینه اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای فراهم کردن بستر رشد و توسعه اقتصادی استان و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نیز گفت: شناسایی و رفع موانع پنهان موجود در مسیر توسعه اقتصادی استان، از محورها و اولویت های اصلی فعالیت های اداره اطلاعات در این حوزه است.

وی تصریح کرد: باید با شناسایی و رفع موانع موجود در این مسیر، بستر مناسب برای حمایت از نیروهای کارآمد و متخصص و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت فعال در عرصه های اقتصادی با هدف خدمت رسانی بهینه به مردم و استان فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز