خبرگزاری کار ایران

امام جمعه خرم آباد:

جوانان لرستانی در عرصه‌های مختلف ورزشی، اجتماعی و اقتصادی سرآمد هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۶۶۱

جوانان در نظام جمهوری اسلامی همواره پیشرو و پیشگام بوده و این نظام جوانان را به سلاح علم، ایمان و معرفت مجهز و مسلح کرده است.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: جوانان لرستانی در عرصه های مختلف ورزشی، اجتماعی و اقتصادی سرآمد هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در دیدار صمیمی با جمعی از جوانان استان ضمن تشریح برخی ویژگی های جوانان امروزی، افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بیان می کنند که جوانان بدانند انجام هرکاری ممکن است و هیچ مانعی در مسیر پیشرفت آنان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به سپردن مسوولیت ها به جوانان تاکید دارند چراکه تجربه نشان می دهد اعتماد به جوانان نتیجه بخش است و ازین رو خودباوری و اعتماد به نفس از ویژگی های جوانان ایرانی در عصر کنونی به شمار می رود.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: حفظ روحیه ولایی و انقلابی از ویژگی های جوانان انقلاب اسلامی است و امروز جوانان ایران اسلامی سرباز و عاشق ولایت هستند و عشق آنان به ولایت ارزشمند و کارساز است.

وی بهاد دادن به جوانان را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: جوانان در نظام جمهوری اسلامی همواره پیشرو و پیشگام بوده و این نظام جوانان را به سلاح علم، ایمان و معرفت مجهز و مسلح کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان، تلاش برای بهره مندی علمی و خودسازی روحی و روانی را از ویژگی های جوان پرورش یافته در ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: جوانان باید با علم و تقوا روح خود را صیقل داده و معنویت‌گرا باشند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی تصریح کرد: همچنین جوانان ایران اسلامی باید برای رسیدن به اهداف و آرمانهای خود دارای انگیزه و پشتکار باشند و ناامید نشود چراکه یاس آفت بزرگ برای موفقیت جوانان است.

وی ادامه داد: جوانان نظام جمهوری اسلامی باید با بصیرت، هوشیار و دشمن شناس باشند و در مقابل جنگ روانی دشمن هوشیاری و بیداری خود را حفظ کنند.

وی اظهار داشت: هدف جنگ نرم دشمن و ترویج بی بند و باری برای به چالش کشیدن جوانان است و جوانان نباید در این زمینه بی تفاوت باشند چراکه هوشیاری در برابر توطئه دشمنان، عدالت خواهی و مبارزه با ظلم از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از جوانان کشور است.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مسوولان باید قدر جوانان را بدانند و به آنها اعتماد کنند، گفت: باید اعتبارات مناسبی در راستای کارآموزی، تحصیل، ورزش، اشتغال و ازدواج جوانان اختصاص داده شود.

د، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در جمع جوانان کانون‌های مساجد لرستان در خرم‌آباد ضمن گرامیداشت روز جوان، اظهار داشت: ‌ جشنواره فعالیت‌های فرهنگی جوانان مؤمن و انقلابی با حضور جوانان فعال فرهنگی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مجمع مشورتی جوانان همواره از جوانانی که کارهای فرهنگی انجام داد‌ه‌اند دعوت می‌کند که در این جشنواره حضوری پررنگ داشته باشند، ادامه داد: هدف از جشنواره فعالیت‌های فرهنگی این است که به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مجمع مشورتی جوانان عضو ثابت ندارد و از جوانان فعال استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: کسانی که توانایی انجام فعالیت در این مجمع را به هر دلیلی نداشته باشند کنار می‌روند و از جوانان توانمند و فعال استفاده می‌شود.

میرعمادی تصریح کرد: مجمع مشورتی جوانان لرستان دارای یک سایت فعال است که آمادگی پذیرش مقاله، مصاحبه، ایده، انتقاد و نظرات جوانان را دارد.

وی عنوان کرد: ما می‌توانیم از طریق این سایت نظرات جوانان را جویا شویم، چراکه ارتباطات شما جوانان می‌تواند در کارها تأثیر زیادی داشته باشد.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی بها دادن و ارزش قائل شدن به جوانان بوده است، یادآور شد: جوانان در انقلاب اسلامی پیشرو و پیشگام بودند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه‌ رژیم منحوس شاهنشاهی به دنبال تباه کردن جوانان بود، بیان کرد: رژیم‌ طاغوت به دنبال این بود که جوانان را پوچ کند و در آن زمان هر کسی که دارای صفات زشتی بود به آنها میدان داده می‌شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز