خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد خبر داد:

کاهش ۴۳ درصدی سرقت در خرم‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۵۸۲

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آبادازکاهش ۴۳ درصدی سرقت در خرم‌آباد از کاهش ۴۳ درصدی وقوع سرقت دراین شهرستان طی اردی‌بهشت‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از کاهش ۴۳ درصدی وقوع سرقت دراین شهرستان طی اردی‌بهشت‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایلنا از خرم آباد، سرهنگ حسین نجفی با اعلام این خبر افزود: طی این مدت، آمار سرقت از منزل ۳۰ درصد، سرقت از مغازه‌ها ۳۱ درصد، سرقت از اماکن عمومی و خصوصی ۴۱ درصد‌، کیف‌قاپی ۱۰ درصد و سرقت لوازم خودرو نیز ۴۷ درصد در سطح شهرستان خرم‌آباد کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: این موفقیت و کاهش آمار سرقت در سطح شهرستان به دنبال اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و همچنین اقدامات موثر و پیش‌گیرانه پلیس دراین حوزه، حاصل شده است.

به گفته نجفی در حوزه کشفیات نیز سرقت مغازه، اماکن و لوازم خودرو نیز به ترتیب ۵۰،۱۰۰ و ۱۹ درصد طی اردی‌بهشت‌ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی افزود: اجرای مستمر و موفق طرح مبارزه با خرده‌فروشان موادمخدر، جمع‌آوری معتادان پرخطر در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از دیگر اقدامات مهم و قابل توجه پلیس در شهرستان خرم‌آباد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز