خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون اول رئیس جمهوری از آزاد راه خرم آباد اراک

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۳۴

بیکاری یکی از چالش‌های اصلی کشور است که تنها به لرستان اختصاص ندارد و کل کشور باید از این مشکل رهایی یابد.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه سفر به استان لرستان از قطعه سوم آزادراه خرم آباد اراک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لرستان، جمعی از مسئولین محلی و نمایندگان استان در این بازدید اسحاق جهانگیری را همراهی می‌کردند.

معاون اول رئیس جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: باید نگاه ویژه به لرستان انجام شود. بیکاری یکی از چالش‌های اصلی کشور است که تنها به لرستان اختصاص ندارد و کشور باید از وضعیت بیکاری خارج شود. برای این کار چاره‌ای جز سرمایه‌گذاری و فعال شدن بخش خصوصی نداریم و دولت باید بستر لازم را برای فعالیت‌های اقتصادی در استان فراهم کند و در این راه به حمایت ویژه بخش خصوصی در استان‌ها نیازمندیم.

جهانگیری افوزد: استان لرستان با توجه به محرومیت تاریخی که در گذشته داشته از این قاعده مستثنی نیست و امیدواریم با حمایت‌ها و تلاش های استاندار و دیگر مسئولین استانی پای سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی برای توسعه استان و رفع محرومیت ها به منطقه باز شود.

وی نگاه ویژه دکتر روحانی به لرستان را مثبت قلمداد کرد و گفت: امیدواریم با حمایت رئیس جمهوری در استان از محرومیت و رتبه اول بیکاری در دولت تدبیر و امید رهایی یابد.

جهانگیری قول مساعد داد با انتقال نظرات نمایندگان و استاندار لرستان به دکتر روحانی رئیس جمهوری در آینده نزدیک به لرستان سفر کند.

جهانگیری در ادامه جهت حضور در شورای اداری استان آزاد راه خرم آباد اراک را ترک و به خرم آباد و استانداری لرستان بازگشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز