خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان:

طرح بزرگ «از خشت تا بهشت» در لرستان اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۹۴

برای بهره گیری از کمک‌های عموم مردم و سهیم بودن همه در اجر معنوی کار مقدس مدرسه سازی اجرای طرح بزرگ «از خشت تا بهشت» در لرستان اجرا می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: برای بهره گیری از کمک‌های عموم مردم و سهیم بودن همه در اجر معنوی کار مقدس مدرسه سازی اجرای طرح بزرگ «از خشت تا بهشت» در لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حسین اسدی‌پور در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: در راستای برگزاری جشنواره تجلیل از خیران مدرسه ساز در لرستان محل برگزاری غرفه‌های جشنواره از امروز در محل ورزشگاه تختی خرم آباد استقرار پیدا کرده‌اند. وی افزود: روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان کار غرفه آرایی و تزئین غرفه‌ها را آغاز کرده است و شهرداری نیز در راستای نظافت و پاکیزگی این محل نیروهای خدماتی خود را از امروز در مکان مستقر نموده است.

اسدی‌پور تصریح کرد: برای شرکت در مراسم تجلیل از خیران مدرسه ساز کشور تا کنون ۲ هزار و ۱۵۰ دعوت نامه در بین مدیران، خیران و مسئولان توزیع کردیم که انتظار داریم در صورتی که افرادی قصد شرکت در این مراسم بزرگ را ندارند عدم حضور خود را اعلام کنند تا از افراد جایگزین در این مراسم دعوت شود.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان بیان کرد: برای بحثناهار مهمانان و پذیرایی از آنان پردیس دانشگاه فرهنگیان واحد خواهران و برادران برای اسکان و پذیرایی از این مهمانان اعلام آمادگی کرده‌اند و خانه معلم خرم آباد نیز از روز چهارشنبه آماده پذیرایی از مهمانان شرکت کننده در این جشنواره است.

وی اظهار کرد: در اجرای این جشنواره اداراتی مانند شهرداری، آتش نشانی، فضای سبز و خدمات شهری با همکاری آموزش و پرورش یک مدیریت جهادی را اعمال کرده‌اند.

اسدی‌پور افزود: در راستای بهره گیری از کمک خیران مدرسه ساز و عموم مردم امسال با ارائه طرحی به نام از خشت تا بهشت همه مردم را در این امر شرکت داده‌ایم که با خرید خشت‌های با مبلغ ۱۰،۲۰ و۳۰ هزار تومانی می‌توانند در این طرح سهیم باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز