خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد خبر داد:

۱۶ مسجد در سطح شهر خرم آباد برای برگزاری مراسم اعتکاف در نظر گرفته شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۷۲۱

فرماندار خرم آباداظهار داشت: امسال تعداد ۱۶ مسجد در سطح شهر خرم آباد برای برگزاری این مراسم معنوی در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان خرم آباد گفت: پنج هزار نفر از مردم این شهرستان امسال در مراسم معنوی اعتکاف به عنوان یک سنت حسنه و ارزشمند شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد حبیب الله خجسته‌پور در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اعتکاف ضمن تشریح ابعاد معنوی این مراسم و تاثیر آن بر خودسازی افراد؛ افزود: شرایط برای برگزاری باشکوه ان مراسم و همچنین پذیرایی از معتکفان فراهم شده و تلاش می‌شود این مراسم امسال باشکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار شود.

وی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاههای اجرایی در راستای برگزاری با شکوه این مراسم؛ اظهار داشت: امسال تعداد ۱۶ مسجد در سطح شهر خرم آباد برای برگزاری این مراسم معنوی در نظر گرفته شده است.

خجسته‌پور تصریح کرد: در انتخاب مساجد برای برگزاری این مراسم، پراکندگی جمعیت شهری و میزان استقبال اهالی محلات مورد توجه قرار گرفته که در این راستا از مجموع ۱۶ مسجد، ۱۲ مسجد مختص بانوان و مابقی ویژه آقایان است.

فرماندار خرم آباد گفت: به منظور ایجاد فضای معنوی برای معتکفین در مساجد برنامه‌های فرهنگی، مذهبی خاصی در نظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان به حضور خواهران طلبه در همه مساجد برای پاسخگویی به سئوالات شرعی، برگزاری جلسات قرائت و روخوانی قرآن مجید و آموزش احکام به معتکفین اشاره کرد.

در مجموع بیش از ۱۲۶ مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در استان لرستان با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر آماده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز