خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای لرستان:

روابط‌عمومی‌ها نقش مؤثری در انتقال فرهنگ جهادی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۹۸

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان بر نقش مؤثر و کارآمد انتقال فرهنگ و مدیریت جهادی توسط روابط‌عمومی‌ها تأکید کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان بر نقش مؤثر و کارآمد انتقال فرهنگ و مدیریت جهادی توسط روابط‌عمومی‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، «محمد بازوند» در دیدار با مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان و اعضای دبیرخانه همایش روابط عمومی‌های استان گفت: روابط عمومی‌های فعال به دنبال کشف سرمایه‌های اجتماعی پویا هستند و ابزارهای لازم برای حفظ توسعه فکری‌، معنوی، عاطفی و هیجانی را به کار می‌گیرند.

وی افزود: امروزه اهمیت سرمایه‌های اجتماعی و آثار آن در روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست و بدون شناسایی پتانسیل‌های ارتباطی و تقویت سرمایه‌های درون فردی نمی‌توان به کشف سرمایه‌های اجتماعی نایل آمد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان ضمن اشاره به شعار سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و نقش مؤثر روابط عمومی در انتقال فرهنگ جوامع و به خصوص فرهنگ ومدیریت جهادی بر پویایی و تحرک روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها تاکید کرد.

بازوند از روابط عمومی به عنوان یک واحد پویا در هر ارگان نام برد و بیان داشت: حیات سازمان‌ها مستلزم فعالیت مستمر و مداوم روابط عمومی‌هاست.

وی اظهار داشت: روابط عمومی کارآمد با نگاهی هوشمندانه و خلاقانه‌، نقاط قوت زیر دستگاه‌های اجرایی را شناسایی و با اطلاع‌رسانی به موقع در کم‌رنگ کردن سیاه‌نمایی‌ها‌، به کار بگیرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان با اشاره به اینکه همه نهاد‌ها، ارگان‌ها، احزاب، گروه‌های دولتی و غیر‌دولتی همواره یک هدف دارند و آن ارائه تصویری روشن و شفاف از عملکرد آن نهاد می‌باشد که این مهم توسط روابط عمومی‌ها به منصه ظهور می‌رسد.

وی همچنین خاطر‌نشان کرد: روابط عمومی‌ها باید اصول رقابت سالم را در سازمان خود و در حین رقابت با سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها پیاده کنند.

بازوند از روابط عمومی به عنوان یک رسانه قوی یاد کرد و افزود: اساس و ریشه روابط عمومی بر ارتباطات قوی و منسجم استوار است، که این بخش نیز یکی از مهم‌ترین بخش‌های حوزه فعالیت روابط عمومی‌هاست و در هر شرایطی نباید آن را نادیده گرفت.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان در ادامه افزود: در دنیای امروز فعالیت روابط عمومی‌ها صرفاً اطلاع‌سانی و خبر‌رسانی نیست بلکه روابط عمومی پویا علاوه بر انجام هر چه علمی‌تر و تخصصی‌تر وظایف و مسوولیت‌های سنتی خود، مهم‌ترین وظیفه و مسوولیت خویش را جامعه‌شناختی، جهان‌شناسی و تحقیق در سطح جامعه می‌داند.

بازوند در پایان اظهار داشت‌: صدا و سیمای مرکز لرستان به عنوان یک روابط عمومی بزرگ آمادگی لازم را جهت اطلاع‌رسانی و پوشش خبری همه‌جانبه روابط عمومی‌های استان دارد.

شایان ذکر است همایش روابط عمومی‌ها بستر‌سازان فرهنگ جهادی «سی‌ام اردی‌بهشت در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز