خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

هنرمندان نقش تاثیرگذاری در برگزاری انتخابات پرشور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۱۵۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان با توجه به نفوذ بالا بین مردم همچنین تعهد نسبت به کشور و نظام، نقش تاثیرگذاری در هدایت افکار عمومی و برگزاری انتخابات پر شور دارند.

به گزارش ایلنا، اعظم روانشاد روز دوشنبه دوم بهمن ماه در نشست با روسای انجمن‌ها و فعالان امر فرهنگ، هنر و رسانه سلسله با بیان اینکه این شهرستان با قدمتی به بلندای تاریخ مهد تمدن و زادگاه بزرگان فرهنگ و هنر است، اظهار داشت: میان انجمن‌های سلسله هم‌افزایی خوبی وجود دارد. 

وی انجمن‌ها را بازوان قدرتمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: در رویکرد مدیریتی جدید فعال شدن مجتمع فرهنگی هنری در خرم‌آباد و به تبع آن فعال شدن انجمن‌ها در شهرستان‌ها در دستور کار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر توجه به شاخص‌های فرهنگ و هنر گفت: فرهنگ و هنر در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی باید موجبات توسعه همه جانبه استان را فراهم کند.

روانشاد با تأکید بر اهمیت کار هنری و تأثیرگذاری بالای آن، گفت: هنرمندان در زمینه خنثی‌سازی توطئه دشمنان رسالت بسیار مهمی دارند.

وی با اشاره به حمایت از برنامه‌های شاخص انجمن‌ها که منجر به کادرسازی، جریان‌سازی و تحول شوند در قالب قرارگاه شهید آوینی گفت: آنچه مهم است باید خود هنرمندان پیشگام مسائل فرهنگی و هنری باشند اگر صرفا منتظر وابسته به ارشاد باشیم پبشرفتی حاصل نمی‌شود.

روانشاد تکمیل سالن آمفی‌تئاتر الشتر را یکی از اولویت‌های اداره کل عنوان کرد و افزود: تکمیل این سالن در راستای تقویت اقتصاد هنر موثر است. 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نقش هنرمندان در جامعه را تاثیرگذار دانست و گفت: هنرمندان به واسطه هنرشان چهره‌های سرشناس و شناخته شده‌ای در سطح جامعه هستند و به عنوان الگوی بسیاری از افراد جامعه، نقش تاثیر گذاری در هدایت افکار عمومی و برگزاری انتخابات پر شور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز