خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان:

کار فرمایان نقش مهمی در خدمات مطلوب تامین اجتماعی در لرستان دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۷۷

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان: کارفرمایان به عنوان شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی و مهمترین تأمین‌کننده منابع مالی، نقش بسیار خطیری در اجرای مأموریت‌های این سازمان بزرگ ایفا می‌نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان: کارفرمایان به عنوان شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی و مهم‌ترین تأمین‌کننده منابع مالی، نقش بسیار خطیری در اجرای مأموریت‌های این سازمان بزرگ ایفا می‌نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیرکل تأمین‌اجتماعی لرستان به همراه امام جمعه کوهدشت و فرماندار این شهرستان از شرکت پارسیان زاگرس کوهدشت بازدید کردند.
شهناز حمزه لویی مدیر کل تامین اجتماعی لرستان افزود: کارفرمایان به عنوان شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی و مهم‌ترین تأمین‌کننده منابع مالی، نقش بسیار خطیری در اجرای مأموریت‌های این سازمان بزرگ ایفا می‌نمایند.
وی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی به لحاظ ماهیت تعهدات و خدماتش، یک سازمان فرابخشی و چندجانبه است و تأثیر انکارناپذیری در اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی و امنیت اجتماعی دارد.
از سوی سازمان تامین اجتماعی لرستان، شرکت پارسیان زاگرس کوهدشت بعنوان کارفرمای نمونه و حامی کارگر معرفی وتجلیل شد.
وی درادامه خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین نهاد بیمه‌ای کشور ضمن عهده‌دار بودن وظیفه اجرا، تعمیم و گسترش انواع بیمه‌های اجتماعی، نقش اساسی در پشتیبانی و صیانت از عوامل تولید و همچنین بهبود مناسبات اقتصادی - اجتماعی در فرآیند توسعه کشور را ایفا می‌کند.
درادامه امام جمعه شهرستان کوهدشت ضمن تقدیر وتشکر از خدمات سازمان تامین اجتماعی لرستان در راستای حمایت از کارفرمایان حامی کارگر گفت: امیدواریم مسولین با فراهم کردن زیر ساخت‌ها و رفع موانع زمینه‌های لازم را برای جذب سرمایه گذاران بومی وغیر بوی فراهم کنند.
وی درادامه عنوان کرد: وجود شرکت پارسیان زاگرس کوهدشت توسط سرمایه گذار بومی یک پتانسیل و ظرفیت خوبی برای اشتغالزایی در این شهرستان است.
درادامه حمزه‌پور فرماندار شهرستان کوهدشت رویکرد تامین اجتماعی در باب تجلیل از کارفرمایان را فرصتی برای ترغیب سرمایه گذاران و کارفرمایان عنوان کرد و گفت: در همه جهات با هماهنگی سایر مسولین شهرستان بدنبال رفع مشکلات و موانع سرمایه گذاری و ایجاد بستر مناسب برای تقویت کارهای موجود در شهرستان کوهدشت هستیم.
در ادامه این مراسم از مدیرعامل شرکت پارسیان زاگرس کوهدشت بعنوان کارفرمای نمونه و حامی کارگر و همچنین از یکی از کارگران این شرکت تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز