خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار لرستان:

همکاری و مشاوره مراکز کارآفرینی با کارفرمایان منجر به توسعه اقتصادی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۶۷۴

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: همکاری، مشاوره و همراهی مراکز خدمات کارآفرینی با کارفرمایان می‌تواند منجر به توسعه و بهره وری اقتصادی شود.

به گزارش ایلنا، سید فرهاد ناصری نیا روز یکشنبه - بیست و هشت آبان ماه - در جلسه با انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان با بیان اینکه حلقه مفقوده واحدهای اقتصادی مشاوره و خدمات کارآفرینی است، اظهار کرد: یکی از مهمترین عوامل پایداری یک واحد اقتصادی و پیشرفنت آن نقش ایده‌پردازی و ارائه راهکاری نو و خلاقانه برای بهره وری بیشتر است، از این رو برای سازگاری با چالش‌های اقتصادی و ورود موفق و تاثیر گذار به بازار کسب و کار باید طرح‌های کارآفرینانه دنبال شود.

وی افزود: بنابراین باید هر واحد اقتصادی برای پیشبرد اهداف خود و توسعه کسب و کار خود یا خود کارآفرین و خلاق باشد و یا آموزش کارآفرینی ببند و یا مشاور خلاق و کارآفرینی در کنار خود داشته باشد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: اینجا انجمن صنفی مراکز خدمات کارآفرینی باید با همکاری و تعامل با کارفرمایان واحدهای اقتصادی این حلقه مقوده را که اگر به درستی به کمک کارفرمایان بیاید می‌تواند به توسعه و پیشرفت اقتصادی آن واحد و در نتیجه کشور شود.

ناصری نیا بیان کرد: اهدافی چون ارتقاء و توسعه زیست بوم کارآفرینی در مناطق مختلف، تسهیل انتقال تجربه، دانش، فناوری و همچنین ارائه مشاوره‌های تخصصی کارآفرینی مبتنی بر دانش کاربردی،کمک به بهبود فضای کسب و کار، حمایت از راه اندازی استارت آپ ها و کمک به تأمین مالی فعالیت‌های کارآفرینانه از طریق اتصال صاحبان سرمایه به کارآفرینان در مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی پیش بینی شده است که باید به واحدهای اقتصادی استان اطلاع رسانی شود و زمینه رسیدن به این اهداف در توسعه و پیشبرد اقتصادی فراهم شود.

وی در پایان تصریح کرد: برای  توسعه و ترویج فرهنگ خلاقیت و کارآفرینی نیاز به همکاری و تعامل بیشتر همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی و به ویژه تدوین برنامه عملیاتی در یک بازه زمانی مشخص برای کانون کارآفرینان و انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز