خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کالا اداره کل راهداری استان خبر داد؛

جابجایی بیش از ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار تن کالا در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۳۰۰

رئیس اداره کالا اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۷۱۱ تن کالا در ۶ ماه نخست امسال از مبادی استان به سایر نقاط کشور جابجا شده است.

به گزارش ایلنا، داریوش موسیوند  روز سه شنبه - بیست و پنج مهرماه - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، ۲میلیون و ۴۷۰ هزار و  ۷۱۱ تن کالا  از مبادی استان به سایر نقاط کشور با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای لرستان جابجا شده است، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲ میلیون ۳۸۳ هزار و ۸۸۹ تن ، ۴ درصد رشد نشان می دهد.

وی افزود: این میزان کالا در قالب ۱۸۹ هزار و ۵۳۶ فقره بارنامه جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۸۵ هزار و ۶۲۴ فقره ۲ درصد  افزایش را نشان می دهد.

رئیس اداره کالا اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: عمده بار جابجا شده در استان شامل گندم، سنگ، سیمان، پلی اتیلن و فرآورده های نفتی می باشد.

 موسیوند تصریح کرد: در شش ماهه نخست  سال جاری ، تخلفات ارجاع شده به کمیسیون ماده ۱۱، ماده ۱۲ و ماده ۱۴ جمعا ۵۲۱ مورد می باشد ، و برای اولین بار در طرح ابتکاری توسط اداره حمل و نقل کالا استان ۷۱ مورد دعاوی رانندگان با شرکتهای حمل و نقل کالا درمحل اداره کل حل و فصل شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر  ۱۰۴ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۱هزار و ۸۵۳ دستگاه ناوگان و ۱۹ هزار و ۷۶۵ راننده در ۳ پایانه بار دولتی و ۲ پایانه بار اختصاصی استان فعالیت دارند.

رئیس اداره کالا اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان در پایان یادآورشد: هم استانی های گرامی و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود در حوزه حمل ونقل را جهت رسیدگی  بصورت شبانه روزی از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز