خبرگزاری کار ایران

ارسال ۲۴۰ اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۴۴۳

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از ارسال ۲۴۰ اثر به دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،  اعظم روانشاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۲۴۰ اثر ارسالی به این جشنواره ۶ اثر در قالب خبر، ۶۶ گزارش ، ۱۱ گزارش تصویری و عکس، ۱۹ مصاحبه، ۶۵ یادداشت  و سرمقاله و ۳۸ تیتر به این دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: ۱۸ اثر طنز و کاریکاتور، ۱۵  طراحی و صفحه آرایی و ۲ کلیپ نیز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه ارزیابی اولیه آثار ارسال شده در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: این آثار بعد از داوری اولیه توسط داوران مطرح کشوری، مورد ارزیابی نهایی قرار می‌گیرند.

روانشاد گفت: آثار ارسال شده در همه بخش ها با رعایت استاندارهای لازم به داوری سپرده می شود و روند داوری آثار نیز امروز شروع می‌شود.

وی ادامه داد: آیین اختتامیه این جشنواره مهرماه سال جاری برگزار می شود و برنامه های جانبی این جشنواره نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، نهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های لرستان سال ۱۳۹۹ برگزار شده است که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و معاونت فرهنگی این دستگاه؛ مهر ماه امسال نیز دهمین دوره این جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز