خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

بیش از هشت هزار میلیارد تومان طرح عمرانی لرستان از محل فاینانس اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۵

اجرا و تکمیل هشت هزار و ۲۶۷ میلیارد تومان طرح عمرانی از محل اعتبارات فاینانس در استان اجرا شده که انتظار می رود این میزان اعتبار با تلاش دستگاه‌های اجرایی به طور کامل تخصیص یابد.

استاندار لرستان گفت: اجرا و تکمیل هشت هزار و ۲۶۷ میلیارد تومان طرح عمرانی از محل اعتبارات فاینانس در استان اجرا شده که انتظار می‌رود این میزان اعتبار با تلاش دستگاه‌های اجرایی به طور کامل تخصیص یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مهندس هوشنگ بازوند در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، افزود: با تخصیص این میزان اعتبار ۱۱ پروژه مهم و تاثیرگذار استان اجرا و تکمیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون تخصیص این میزان اعتبار در نهاد ریاست جمهوری در دست پیگیری است که دستگاههای اجرایی مرتبط با این طرح‌ها، نقش مهمی در جذب این اعتبارات دارند.

وی احداثآزادراه بروجرد - اراک، راه اهن دورود - بروجرد - خرم آباد - اندیمشک، مطالعه و احداثراه آهن الیگودرز - اصفهان واجرا و تکمیل سدهای معشوره، زیبا محمد، تاج امیر را از جمله این طرح‌ها عنوان کرد.

وی اظهار داشت: همچنین در صورت جذب این میزان اعتبار، طرح‌های شبکه فاضلاب دوورد و ازنا، ایستگاه پمپاژ آب جایدر پلدختر و ایجاد شبکه فاضلاب الشتر نیز اجرایی خواهد شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه هم اکنون بودجه سال ۹۳ در کمیسیون تلفیق در دست بررسی است، اضافه کرد: مدیران دستگاههای اجرایی در این مدت باید ارتباط مستمری با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی داشته باشند تا در صورت هر گونه تغییر در بودجه، علاوه بر آگاهی از تغییرات، تلاش خود را برای جذب اعتبارات بیشتر بکار گیرند.

بازوند با بیان اینکه بیش از ۳۳ درصد بودجه سال ۹۳ شناور و متفرقه است، گفت: این میزان اعتبار به نوعی به عنوان «سیستم چانه زنی» مدیران و نمایندگان محسوب می‌شود که سهم لرستان باید از این میزان اعتبار متفرقه نیز مطلوب باشد.

وی ادامه داد: در شرایطی که وضعیت اعتبارات جاری دستگاه‌های اجرایی استان مطلوب نیست، مدیران استان به ویژه مدیران چند وزارتخانه که هم اکنون مشکلات مالی کمتری دارند باید برای جذب اعتبارات جاری تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز