خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

لرستان با کمبود سیم بان مواجه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۹۸۷

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، کمبود سیم بان را از مشکلات این شرکت برشمرد.

مهران امیری در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: خرم‌آباد به سه اداره امور برق نیاز دارد، برای شهر الیگودرز نیز دو اداره امور برق راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به احداث پست‌های فشار قوی در سطح استان، بیان کرد: تأمین برق در محدوده روستاها برعهده ماست اما در جاده مربوط به راه و شهرسازی است.

امیری با اشاره به این‌که برق بام شهر خرم‌آباد بر عهده منابع طبیعی است، بیان کرد: یکی از مشکلات ما کمبود سیم بان است در حالی که شرکت توانیر اعتقاد دارد ما مازاد از ظرفیت نیرو داریم و مجوز جذب نمی‌دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: ما در استان ۱۱ هزار کیلومتر شبکه توزیع فشار متوسط و ۶۳۰۰ کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف داریم.

وی افزود: در زمینه میزان تعمیرات شناسایی شده از هفت درصد به ۳۰ درصد رسیدیم و تمام تلاش خود را داریم که این عدد را بالاتر ببریم.

امیری با اشاره به این‌که در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۳۰۸ پنل خورشیدی مصوبه داشتیم و امسال ۷۰۰ مورد واگذاری داریم که به امور عشایری تحویل می‌شوند گریزی نیز به خسارات وارده به مردم و شبکه توزیع بر اثر قطعی‌های برق در تابستان ۱۴۰۰ زد و بیان کرد:  در سطح کشور مشکلاتی در این زمینه داشته و بالای ۱۸ میلیارد تومان خسارت وارد شد چون محل پرداخت پیش‌بینی نشده بود به استان واگذار شد.

وی با اشاره به این‌که ما در حال حاضر هم تولید و هم انتقال را داریم، افزود: ما حدود سه دوره یا نسل را داشتیم و الان در حال هوشمندسازی موتورخانه‌های برق هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز