خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار لرستان:

معرفی شهدا وظیفه تشکل های دانشجویی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۱۳۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: معرفی شهدا وظیفه تشکل های دانشجویی است.

به گزارش ایلنا، مجید منعمی در جلسه هم اندیشی ریاست عالی بنیاد با نخبگان تشکل های شاهد و ایثارگر لرستان که با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی برگزارشد، گفت: برای بهبود اوضاع جامعه ایثارگران استان از هیچ کوششی در همه ابعاد دریغ نخواهیم کرد.

وی افزودد: هرمشکلی از جامعه ایثارگران به ما منعکس شود دغدغه مندانه پیگیری خواهیم کرد.

منعمی در خصوص تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: در این خصوص  قبلا مکاتبات لازم با مدیرکل امور اجتماعی برای تجمیع این موارد انجام شده است. 

وی ادامه داد: این مکاتبات به منظور بررسی دلیل توقف موارد احتمالی انجام شد.

معاون استاندار اظهار کرد: در این راستا برای سرعت بخشی به تبدیل وضعیت ایثارگران، بنیاد شهید نیز باید بهتر همراهی کند.

منعمی تاکید کرد: پیگیری های درون استانی را انجام خواهیم داد و چنانچه دستگاهی در این خصوص تخلف کند برخورد لازم را خواهیم داشت.

وی درخصوص تشکل‌های دانشجویی عنوان کرد: ما برای صحبت با دانشجویان استقبال می‌کنیم و از نظرات دانشجویان استفاده خواهیم کرد و هرجا که لازم باشد توضیحات لازم را هم ارائه خواهیم داد.

معاون استاندار افزود: این اقدام به این منظور است که فضا روشن‌تر شده و تبیینی هم انجام شود و این از مطالبات خود ما از دانشگاه ها است.

منعمی عنوان کرد: معرفی کردن شهدا از وظیفه تشکل های دانشجویی است و انتظار می‌رود که فعالانه به میدان بیایند و این فضا را تبیین کنند و جریان‌های دانشجویی اثرگذاری باشند.

استان لرستان ۶ هزار و ۵۴۴ شهید، ۹۸ هزار و ۸۳۷ ایثارگر، ۲هزار و ۹۵۱ نفر جانباز زیر ۲۵درصد، ۶ هزار و ۳۷۹ جانباز ۲۵ تا ۷۰ درصد، ۲۶۳ جانباز ۷۰ درصد به بالا، همچنین ۸۳۷ نفر آزاده تقدیم انقلاب و نظام کرده است و ۶ هزار و ۲۵۰ فرزند شهید دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز