خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی نظام آموزش عالی کشور در دانشگاه لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۰۸۵

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دبیر سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور گفت: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و اجتماعی نظام آموزش عالی کشور است که دوره سی و هفتم آن در روزهای آتی در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد حیاتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور از 16 تا 19 اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود که امیدواریم رویکرد و جهت‌گیری مهدویت هم داشته باشد.

وی افزود: بزرگ‌ترین برکت این جشنواره آن است که برای چند روز متوالی، حال و هوای دانشگاه لرستان و استان لرستان به‌طور خاص یک حال و هوای قرآنی و عترتی خواهد بود؛ این یک توفیق عظمی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان بیان کرد: تعداد 400 نفر از بیش از 100 دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در دانشگاه لرستان شرکت خواهند کرد.

دبیر سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در 9 رشته و 40 گرایش اصلی به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

حیاتی در بخش دیگری از گفته‌هایش توضیح داد: هر فعالیتی فرهنگی که انجام می‌شود باید یک پیوست مهدویت داشته باشد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان در راستای اجرای برنامه‌های جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در مساجد سطح شهر و مسجد دانشگاه برنامه‌های قرآنی اجرا شدند که امیدواریم تداوم داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز