خبرگزاری کار ایران

نیاز پردیس مجتمع آموزش عالی گناباد به ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۵۰

مسئول فنی مجتمع آموزش عالی گناباد گفت: برای تکمیل پردیس این مجتمع که اکنون از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است، ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی سعادتمند ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث خوابگاه متاهلین مجتمع آموزش عالی گناباد افزود: احداث پردیس این مجتمع از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است و شامل دانشکده علوم، آزمایشگاه، مراکز کارگاهی، مسجد و سالن ورزشی و سایر تاسیسات زیربنایی است.

وی گفت: ساختمان دانشکده این مجتمع تاکنون ۹۵ درصد، مسجد و سالن ورزشی ۹۸ درصد، خوابگاه خواهران ۵۵ درصد، آزمایشگاه ۶۵ درصد و مراکز کارگاهی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که به طور میانگین از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد برخوردار است.

امام جمعه گناباد هم در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث خوابگاه دانشجویان متاهل مجتمع آموزش عالی این شهرستان احداث خوابگاه فوق را از اقدامات مهم در زمینه های فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و گفت: احداث خوابگاه برای دانشجویان متاهل همانند ساخت یک مسجد ارزشمند است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: این مسئله در تشویق دانشجویان به ازدواج و فرزندآوری نقش مهمی دارد و آنان بهتر به ادامه تحصیل می پردازند.

 علیرضا زمانی بهابادی رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد نیز در این باره بیان کرد: طرح احداث خوابگاه دانشجویان متاهل این مجتمع در مرحله نخست در ۵۰۰ متر مربع زیربنا و با صرف اعتبار ۷۵ میلیارد ریال احداث می شود. همچنین طرح توسعه خوابگاه متاهلان مجتمع آموزش عالی در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و در سه طبقه و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز