خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

خانه‌های جوان در استان پویاتر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۰۲۴

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با تاکید بر لزوم اهمیت بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان به جایگاه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: خانه‌های جوان در سطح استان بیش از این پویاتر خواهند شد.

به گزارش ایلنا، سید آرش قیاسیان اظهار داشت: طی روز های اخیر  مدالها و دستاوردهای خوبی در حوزه ورزش داشته‌ایم‌ که این موفقیت‌ها  بدون شک مرهون حضور فعال و هماهنگی و همکاری مستمر پرسنل بوده و امیدواریم در آینده نیز  شاهد موفقیت‌های  بیشتر در این زمینه باشیم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با اشاره به نقش موفق و پویای جوانان در ورزش استان از فعالیت ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در لرستان خبر داد و گفت: همچنین  ۶۰۰ هیات ورزشی فعال نیز در استان وجود دارد.

قیاسیان به حضور فعال جوانان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد حوزه ورزش و جوانان استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: سمن‌های حوزه جوانان  و البته دبیران آنها خود به عنوان یک مدیر و به صورت بین بخشی توازنی بین دولت و جوانان در استان ایجاد کرده‌اند.

قیاسیان  با بیان اینکه برنامه‌های خوب و متنوعی توسط معاونت جوانان اداره کل در قالب‌های مختلف ‌و‌ رویدادهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی و... در حال انجام است، عنوان کرد: خوشبختانه  شاهد فراگیر شدن این برنامه‌های متنوع  در تمام استان نیز هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز