خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان مطرح کرد؛

۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمند تجهیز کارگاه‌ هنرستان‌های استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۵۱۳

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تجهیز کارگاه‌ هنرستان‌های استان نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش ایلنا، رضا عزتی در جلسه شورای نظارت بر مدارس غیردولتی لرستان با اشاره به ضرورت هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و کاردانش، اظهار کرد: یکی از راه‌های برون رفت از وضعیت بیکاری جامعه لرستان، هدایت و ترغیب دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و کاردانش است که بازار کار مناسبی در شرایط فعلی دارند.

وی افزود: ضرورت دارد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، مسئولان و کسانی که دغدغه توسعه استان را دارند پای کار بیایند و آموزش و پرورش را در این مسیر کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: لازمه این کار تجهیز کارگاه‌های هنرستانی است که در حال حاضر اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان نیاز دارند.

عزتی با بیان اینکه اجرای  طرح‌های عمرانی وآموزشی در آموزش و پرورش  لرستان نیازمند تخصیص اعتبار است، گفت: مطالعات اجرای طرح‌های  اردوگاه آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد با رویکرد دانش‌آموزی آماده شده و نیاز است که برای اجرای آن ردیف اعتبار تعریف شود.  

وی به  کیفیت بخشی آموزش در مدارس غیردولتی اشاره کرد و افزود: در سالجاری  همه مدارس غیردولتی استان به طور ویژه مورد بازدید قرار گرفته و برای ۳۲۰۰ نفر در این مدارس دوره توانمندسازی برگزار و همچنین ۱۴۱ مجوز تاسیس و ۱۳۳ مجوز راه‌اندازی نیز برای فعالیت مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی در سال جاری صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز