خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان:

مصرف گاز در لرستان به مرز ۶ و نیم میلیون متر مکعب در روز رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۹۲

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان: طی روزهای سرد امسال میزان مصرف گاز در بخش خانگی به ۵ و نیم میلیون مترمکعب رسیده است، / با احتساب مصارف بخش‌های دیگر این رقم به ۶ و نیم میلیون متر مکعب در روز رسید‌.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: در روزهای سرد امسال میزان مصرف گاز در بخش خانگی به ۵ و نیم میلیون مترمکعب و با احتساب مصارف بخش‌های دیگر این رقم به ۶ و نیم میلیون متر مکعب در روز رسید‌.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، وی در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای سرد پایان آذر و اوایل دی‌ماه امسال، میزان مصرف گاز بسیار افزایش یافته به طوری که طی روزهای اخیر به طور میانگین روزانه ۶ میلیون مترمکعب گاز در سطح استان لرستان مصرف شده است

. " حشمت‌الله شمس‌خرم‌آبادی " افزود: امیدواریم مشترکین گاز طبیعی در استان نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند تا تعادل بین تولید و مصرف حفظ شده و با افت فشار و کمبود گاز مواجه نشویم‌.

" شمس " خاطرنشان کرد: بیش‌ترین میزان مصرف گاز ثبت شده مربوط به روز پنجم دی‌ماه بود که این رقم ۶۵۴۱۳۱۷ متر مکعب بوده است‌.

وی ضمن تاکید بر رعایت موارد ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی گفت: از مشترکان تقاضا داریم با کاهش مصرف گاز طبیعی، زمینه انتقال پایدار و مستمر این نعمت الهی را برای تمامی هم‌وطنان فراهم آورند‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز