خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی:

لرستان در حوزه شیلات ظرفیت بسیار مطلوبی در ایجاد اشتغال پایدار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۹۵۸

وزیر جهاد کشاورزی گفت: لرستان در حوزه شیلات ظرفیت بی نظیری دارد و این بخش می تواند در ایجاد اشتغال پایدار تاثیر گذار باشد.

به گزارش ایلنا ، سید جواد ساداتی نژاد در حاشیه سفر به پلدختر لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت شیلات لرستان قابلیت خوبی در ایجاد ثروت و اشتغال دارد به خصوص در پرورش ماهیان خاویاری ، امروز از مجتمعی بازدید شد که نشان دهنده ظرفیت مطلوب حوزه شیلات در ایجاد اشتغال پایدار لرستان دارد.

وی با بیان اینکه شیلات لرستان یک قطب است، افزود: لرستان در مجموع در حوزه کشاورزی و دامپروری و به خصوص کشت دیم در کشور سرآمد است و مردم این منطقه در طول تاریخ در این بخش ها همواره ابداعات و ابتکاراتی داشته اند.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در این سفر ایستگاه‌های پمپاژ آبی که بر اثر سیل دچار آسیب و خسارت شده بودند مورد بازدید قرار گرفت که حداقل ۲ ایستگاه مقرر شد که تا پایان سال به بهره برداری برسد.

ساداتی نژاد گفت: یکی از موضوعات قابل توجه خسارات زمین های کشاورزی در حاشیه رودخانه ها است که به ۴۰۰ هکتار می رسند که قابل برگشت نیست و قرار شد یک گردش کار روی آنها انجام شود و راهکاری برای حل این مساله با مشورت استاندار و سایر مسوولان مرتبط ارایه شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: شهرستان پلدختر ۳۰۰ روستا دارد که حفظ این جمعیت روستایی برای ما اهمیت دارد که با حمایت از کشاورزی و دامپروری سعی می شود اشتغال پایدار روستایی رونق گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز