خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان ؛

نمایشگاه توانمندی های استان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۱۵۷۶

استاندار لرستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی استان ، گفت : نمایشگاه توانمندی های استانی فرصتی برای معرفی ظرفیت های اقتصادی و فرهنگی لرستان است.

به گزارش ایلنا ، فرهاد زیویار در ششمین جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه بین المللی توانمندی های لرستان در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: این جلسه بیشتر به منظور هماهنگی برپایی نمایشگاه بین المللی توانمندی های استان لرستان برگزار می شود. 

وی افزود: به جرأت می توان گفت که رویدادی بی نظیر در لرستان انجام می شود و در واقع یک عامل خارجی با موقعیت مناسب تجاری یک فرصت برای مبادلات اقتصادی فیمابین ایران انجام می شود و در لرستان حضور دارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه این نمایشگاه از چهارم تا ششم بهمن ماه در مرکز استان در خرم‌آباد برگزار می‌شود، گفت: دستگاه های اجرایی با تقسیم کار، وظایف و برنامه های خود را بخوبی انجام خواهند داد. 

وی افزود : هیئت بازدید کننده علاوه بر حضور در نمایشگاه بین المللی، در سطح استان نیز از ظرفیت های مختلف لرستان بازدید خواهند کرد. 

زیویار به ضرورت استفاده از موقعیت پیش آمده با حضور هیأت خارجی در استان تاکید کرد و از آن به عنوان یک فرصت نام برد و اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه صرفاً به منظور اطلاع رسانی در قالب نمایشگاه به منظور اطلاع رسانی در قالب نمایشگاه، بلکه هدف این است که با انعقاد نامه تفاهم انجام شود. ها و توافقاتی با روابطی متقابل، توانمندی های استانی نیز تقویت می شوند. 

استاندار لرستان ضمن تقدیر از برگزاری این رویداد مهم از مجموعه دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه قدر دانی کرد و گفت: ثمره و میوه رویداد این بزودی پس از برگزاری نمایشگاه به بار خواهد نشست. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز