خبرگزاری کار ایران

قدردانی معاون امور عمرانی استانداری از عملکرد شرکت آبفا لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۹۸

معاون امور عمرانی استانداری از عملکرد شرکت آبفا لرستان در خصوص تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی به ویژه تاسیسات زیربنایی مسکن مهر تقدیر و تشکر کرد.

ایلنا: معاون امور عمرانی استانداری از عملکرد شرکت آبفا لرستان در خصوص تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه تاسیسات زیربنایی مسکن مهر تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در جلسه شورای مسکن استان، اکبریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شرکت در راستای انجام پروژه‌های عمرانی و زیرساخت تاسیسات مسکن مهر استان گفت: شرکت آب و فاضلاب لرستان بر اساس رسالت سقایتش، توانسته است اجرای شبکه‌های آبرسانی و شبکه‌های دفع بهداشتی فاضلاب را همگام و هماهنگ با سایر دستگاه‌های استان در راستای کمک به تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه به سرانجام برساند و کماکان در تداوم ارائه خدمات آبرسانی با جدیت تمام پروژه‌های عمرانی را دنبال ‌کند و مسیر حرکت را با سرعت بیشتری رونق ‌دهد.
در این جلسه کیانپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهار داشت: اجرای زیرساخت‌های تاسیسات مسکن مهر نسبت به فعالیت‌های سایر دستگاه‌های استان از پیشرفت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است که جادارد از عملکرد شرکت آب و فاضلاب لرستان در خصوص تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه تاسیسات زیربنایی مسکن مهر قدردانی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز