خبرگزاری کار ایران

فرماندار سلسله :

نعمات و خدمات انقلاب برای مردم تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۹۰۹

فرماندار سلسله با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب در دهه فجر امسال توسط مدیران دستگاه ها، گفت: باید نعمات و خدمات انقلاب برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، میلاد شرفی در نشست شورای اداری سلسله اظهار داشت : به دنبال این هستیم که برای کاربردی کردن جلسات و رفع مشکلات شهرستان به صورت ریشه ای از حضور مدیران کل استانی بهره مند شویم تا تصمیم گیری های بهتری صورت گیرد و خروجی اثربخش تری از برگزاری جلسات داشته باشیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه مبارک فجر، افزود: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون با چالش هایی مواجه شده که نمونه اخیر آن اتفاقات و وقایع اخیر بود اما با تدابیر  مقام رهبری و همدلی و بصیرت مردم امروز ایران اسلامی یکی از قطب های منطقه خاورمیانه است که در راس حکومت آن خدامحوری و مردم سالاری است.

شرفی همچنین با اشاره به فعالیت سامانه بارشی جدید در آسمان شهرستان و پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در شهرستان، گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان باید آمادگی مقابله با هرگونه مشکلات ناشی از بارش ها را داشته و تا رسیدن به وضعیت پایدار در همکاری مستمر با فرمانداری باشند.

وی از مدیرعامل آب و فاضلاب استان خواست تا جهت رفع مشکلات آب شرب برخی مجتمع های آبرسانی روستاهای شهرستان(مجتمع آبرسانی جهان آباد و مجتمع آبرسانی کرکر) نهایت تعامل را با مجموعه شهرستان داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز