خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان :

سردار سلیمانی شخصیتی مردمی بود که در هر جایگاهی بهترین خدمت را به مردم و کشور ارائه می کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۶۸۴

استاندار لرستان بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: سردار سلیمانی شخصیتی مردمی بود که در هر جایگاهی بهترین خدمت را به مردم و کشور ارائه می کرد

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در جلسه  شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم استان در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام استان، اظهار کرد: ارتباط مستمر و تعامل، در پیشبرد اهداف و برنامه ریزی ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی موثر بوده از این رو لازم است اعضای شورا نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند. 

وی افزود: ایده‌ها و پیشنهادات مطرح شده توسط اعضا، در جلسات ذیل این شورا رفع نقص شوند و پیشنهادات تایید شده به منظور اجرا مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار لرستان یادآور شد: استفاده از کمک کمیته‌های مردمی و هیأت‌های مذهبی از کارآمدترین ظرفیت‌های اجتماعی در برگزاری این مراسم به شمار می آید که باید با هماهنگی شورا مد نظر قرار گیرد. 

زیویار افزود: برگزاری این مراسم در سطح استانی مستلزم بکارگیری ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی است و فرمانداران به این موضوع توجه داشته باشند. 

وی در ادامه با اشاره به جایگاه مردمی شهید سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی شخصیتی مردمی بود که در هر جایگاهی بهترین نوع خدمت را به مردم و کشور ارائه می کرد و رفتار او الگوی تمام جوانان انقلابی است. 

استاندار لرستان در پایان بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز