خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی لرستان خبر داد؛

واکسیناسیون رایگان دام‌های عشایری در استان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۳۵۲

مدیرکل دامپزشکی لرستان از آغاز واکسیناسیون رایگان دام‌های عشایری در استان خبر داد .

به گزارش ایلنا، مصطفی زبردست در مراسم افتتاحیه طرح واکسیناسیون دام‌های عشایری لرستان که در اداره دامپزشکی شهرستان پلدختر برگزار شد، اظهار کرد: رسالت اداره‌کل دامپزشکی استان واکسیناسیون، پیشگیری و کنترل بیماری‌های دامی است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار خانوار عشایری در لرستان مشغول به پرورش دام هستند، عنوان کرد: مرحله اول واکسیناسیون دام‌های عشایری استان در مناطق قشلاقی شهرستان پلدختر و مناطقی از استان‌های ایلام و خوزستان آغاز شده است.

زبردست بیان کرد: در اجرای این طرح پیش‌بینی می‌شود ۸۰۰۰ رأس دام عشایری استان به صورت رایگان برعلیه بیماری‌های دامی واکسینه شوند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان عنوان کرد: فاز اول واکسیناسیون دام‌های عشایری استان با اعزام ۱۶ اکیپ بخش خصوصی و ۱۰ اکیپ بخش دولتی شامل  اکیپ‌های واکسیناسیون، آموزش و اطلاع رسانی، بیماری یابی، توزیع سم و معاینه رایگان دام‌های عشایری استان در مناطق مذکور شروع به فعالیت می‌کنند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین ویسکرمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دامپزشکی لرستان، عشایر را قشر کم توقع و باخدمات‌رسانی بالا دانست و از کلیه مسئولان خواست در خصوص خدمات‌رسانی به این قشر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز