خبرگزاری کار ایران

پیروزی با طعم بی پولی؛

خیبر خرم آباد سه امتیاز از نصف جهان دشت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۳۱

از هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور‌، تیم پتوی لاله اصفهان میزبان خیبر خرم‌آباد بود که در پایان با یک گل مغلوب مهمانش شد.

ایلنا: از هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم کشور‌، تیم پتوی لاله اصفهان میزبان خیبر خرم‌آباد بود که در پایان با یک گل مغلوب مهمانش شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، در هفته سوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران واز گروه جنوب تیم خیبر خرم آباد در یک جدال سخت ونفس گیر با گل از روی نقطه پنالتی مدافع گلزن وبا تجربه خود " فرزاد بهای " حریف اصفهانی را شکست داد.
در این دیدار خیبر خرم آباد با توجه به مشکلات شدید مالی قصد رفتن به اصفهان را نداشت ودر اخرین لحضه با مساعدت همایون بهاروند رئیس هیات فوتبال لرستان به اصفهان اعزام شدند.
بازیکنان خیبر خرم آباد با ارائه یک بازی زیبا وتماشاگر پسند، حریف قدر خود را تحت فشار قرار داده وبازی خوبی را به نمایش گذاشتند.
در این دیدار تیم خیبر در دقایق ۵۴ و ۸۹ دو بار روی ضربات حمید میر دریکوند وعلی صدرا تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد وتیم اصفهانی هم سه موقعیت گلزنی را روی درخشش اسماعیل میرزاپور از دست داد.
خیبر با این پیروزی برای مدعیان صعود به لیگ دسته دوم ایران خط ونشان کشید اما باید به این موضوع اشاره کرد که در صورت عدم حمایت ورفع مشکلات مالی خیبر، این تیم در دیدارهای آتی با مشکلات جدی روبه رو خواهد شد.
ترکیب تیم خیبر: اسماعیل میرزاپور، مسعود ویس کرمی مسعود ستاری،، فرزاد بهاری، محمد حسنوند(۶۷مسلم پروانه پور)، اسماعیل رشنو، علی صدرا، فرشاد امامی، حمید میر دریکوند(مهدی سهرابی ۶۰)، مصطفی ندری، حامد سعیدی(شهاب سعیدی ۴۶) سرمربی: کاظم بهاروند مربیان: محمد رضا چگنی روزبه خمان، بهزاد پشتدارسرپرست: ولی خسروی

پتو لاله اصفهان صفر خیبر خرم آباد یک
گل: دقیقه ۳۴فرزاد بهاری برای خیبر خرم آباداز روی نقطه پنالتی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز